.

Η τσαντούλα και οι πούλιες

By 7/14/2012


Σήμερα ο αντρούλης μου πήγε jumbo. Πηρά και εγώ το γλυκούλη ύφος και του ζήτησα να μου πάρει μερικά χαρτόνια για τις κατασκευές μου και ότι άλλο βρει που να μπορούσα να το χρησιμοποιήσω όπως ματάκια για ζωάκια.


Δεν ζήτησα πιο πολλά κυρίως γιατί  δεν ξέρω ονομασίες και ήμουν σίγουρη ότι δεν θα μπορούσε να τα βρει. Προς έκπληξη μου διάλεξε τα σωστά χαρτόνια ,βρήκε ματάκια και μου έφερε και πούλιες. Μολις τις είδα τρελάθηκα. Κάποιες από αυτές ταίριαζαν με μια τσαντούλα που είχα. Και έτσι μου μπήκε το ζιζάνιο να την μεταποιήσω.


Έψαξα στο internet να βρω πως ράβουν ,κολλάνε ή γενικά πως τις χρησιμοποιούν. Μπορώ να πω ότι απογοητεύθηκα λιγο.Δεν  είχα τα εργαλεία που έλεγαν και με την κολλά δεν ήμουν και πολύ ευχαριστημένη. Και εκεί που ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω είπα ‘’Δεν  ξέρεις να ράβεις γενικώς ,παρά μόνο κουμπιά αντε και κάνα στρίφωμα της κακιάς ώρας όποτε κάνε ότι σου κατέβει''. Έτσι πηρά την διαφανή κλωστή (πετονιά;) και άρχισα να ράβω μία μία τις πούλιες. Τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Και να το αποτέλεσμα.

Δεν έβαλα πολλές καθότι συντηριτηκούρα δεν θα το άντεχα για παραπάνω αλλά νομίζω ότι μπορώ να κάνω και σχεδιακια με την τεχνική  αυτή. Όποια από σας έχει να δώσει συμβουλές στην αρχάρια από δω καλοδεχούμενες και αναγκαίες. Άλλωστε το διαδίκτυο δεν βοήθησε αρκετά.

 Ο μονος που δεν πρέπει να είναι ευχαριστημένος είναι ο αντρούλης μου καθώς του φόρτωσα το ζουζούνι τόσο για να την φτιάξω όσο και για να κάνω την ανάρτηση. Αν μου ξαναφέρει υλικά να μου τρυπήσετε τη μύτη.
Καλό βράδυ!.

You Might Also Like

30 comments

  1. Πολύ όμορφη την έφτιαξες, έγινε πολύ κομψή και καλόγουστη τσάντα.μπράβο σου.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια την τσαντουλα!Πιανη το χερακι σου βλεπω!!Την μεταμορφωσες τελειως!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τελειως παιζεται.Γιατι οι φωτογραφιες βγηκαν λιγο παραπλανητικες.Δεν αλλαξα και το χρωμα απλα η δευτερη ειναι με φυσικο φωτισμο γιατι μεσα στο σπιτι δεν φαινονταν καλα οι πουλιες.Αυτο παρεπιπτοντως για καποιους γνωστους μου που μου την ειπαν. χαχα!

      Διαγραφή
  3. ποσο μ αρεσουν αυτες οι μικρες πινελιες που μπορουν να μεταμορφωσουν ενα αντικειμενο!να σαι παντα καλα κ να δημιουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω μεταμορφωσεις δεν εκανα ποτε.Τον τελευταιο μηνα ομως μου κολλησα το μικροβιο και πολυ μου αρεσει!

      Διαγραφή
  4. νομίζω καλά έκανες και δεν έβαλες παραπάνω!το απλό ,δική μου γνώμη ,είναι πιο όμορφο!
    καλοφόρετη,καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠροσπαΘησα να κανω μια αλλαγη σε βαθμο ομως που να με εκανε παλι να την αγοραζα αν την εβλεπα.Φιλακια.

      Διαγραφή
  5. πάρα πολύ όμορφη!!!!!!!you tube έψαξες??εγώ συνήθως εκεί βρίσκω οδηγίες...στα αγγλικά ή άλλες γλώσσες αλλά βλέποντας καταλαβαίνεις!!!!!όσο για τα ματάκια για ζωάκια έχει στα jumbo????θέλω κι εγώ και δεν βρίσκω!!!!!!φιλάκια καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ξανακοιτα στα jumbo.Αν δεν βρεις πες μου να σου στειλω με καποιο τροπο.

      Διαγραφή
  6. Βρε Μαράκι είσαι φοβερή!!! Πού βρίσκεις χρόνο με μωροπαίδι στον κόρφο σου; Μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερή ιδέα να την μεταποιήσεις! αλλάζει πραγματικά! με γεια λοιπόν, σαν καινούρια έγινε!!! κι εγώ αυτό που θα σκεφτόμουν το ράψιμο θα ήταν! τις κόλλες δεν τις πολυεμπιστεύομαι.. φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιττο να σου πω οτι μολις τελειωσα την επιασε στα χερια του ο μικρος και αρχισε να πειραζει τις πουλιες.Αν τις ειχα κολλησει δεν θα ειχε μεινει ουτε μια απανω.Φιλακια

      Διαγραφή
    2. χα χα χα! είδες τελικά το ράψιμο? :)

      Διαγραφή
  8. Xaxa, γέλασα πολύ με αυτό που είπες για τον άντρα σου...δεν πειράζει να βλέπουν κι αυτοί την γλύκα και εμείς να έχουμε και λίγο προσωπικό χρόνο! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως του αρεσει.Και τωρα που ο μεγαλος λειπει και του αφιερωνεται αποκλειστικα ο μικρος εχει ξετρελαθει.Φιλακια

      Διαγραφή
  9. μπράβο Μαρία!!!!Τα κατάφερες μιά χαρά!!!Πάντα λέω,πως αν έχεις μεράκι και θέληση,γυρίζεις τη γη ανάποδα!!!-)))Εγινε πανέμορφη-)))
    φιλούρες και ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ εντυπωσιακή η μεταμόρφωση της τσάντας!
    Όμορφο και περιποιημένο το καινούριο της λουκ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε πολύ όμορφη!!Τα κατάφερες μια χαρά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έγινε πολύ όμορφη. Πρέπει να σου πήρε όμως αρκετό χρόνο. Αχ εγώ συνήθως ασχολούμε με χειροτεχνίες όταν κοιμούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κοψει τον υπνο Κατερινακι μου.Προχτες κοιμηθηκα μονο 4 ωρες αλλα χτες δεν εκανα τιποτα και εκλεισα 8ωρο.Φιλακια.

      Διαγραφή
  13. Συμφωνώ κι εγώ με τα "παραπάνω". Καλά έκανες και δεν τη φόρτωσες.
    Είδες ο αντρούλης; Και ψώνια, και baby-sitting! Μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααα τρέλα την έκανες!
    Καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. υπέροχη είναι!!!!!!!! θα κανεις και την δικιά μου?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή