.

Επιτέλους ήρθαν

By 7/18/2012

Πριν μερικές μέρες είχα κερδίσει στον διαγωνισμό της μαμαδοπαρεας. Μου είχαν τηλεφωνήσει απο το zaxarishop οτι θα τα στείλουν άμεσα. Πράγματι οι άνθρωποι δυο μέρες μετά τα είχαν στείλει.Και φαίνεται απο την σφραγίδα του ταχυδρομείου.Εγώ βέβαια τα παρέλαβα μόλις χτες.Τώρα ή άργησε ο ταχυδρόμος γιατί και αυτός είναι ένας για 3 δήμους!!!Από ότι έχω μάθει. Ή άφησε  το σημείωμα δύο σπίτια πιο πάνω πάλι και άταν το είδαν οι γείτονες το κατέβασαν. Γιατί σε μας τα νούμερα πάνε 66,68,64,66,68....! Και φυσικά ανταλλάζουμε αλληλογραφίες. Αφού όλους τους λογαριασμούς τους στέλνουμε στα πατρικά μας γιατί μέχρι να ρθουν μπορεί και να έχουν λήξει.
Αυτά με την αλληλογραφία. Ευτυχώς τα παρέλαβα προχτές και μου αρέσουν τρελά.Θέλετε να τα δείτε;


Και πάλι ένα ευχαριστώ  στην μαμαδοπαρεα  και το  zaxarishop 

You Might Also Like

14 comments

  1. Ειναι κουκλιστικα!!Με γεια και καλοφορετα κοριτσακι!!Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι υπέροχα. Κι εγώ είχα λάβει μέρος στο διαγωνισμός αλλά τελικά ήσουν εσύ η τυχερή. Δεν πειράζει, τουλάχιστον πήγαν σε "γνωστό" μου άνθρωπο!!! Καλοφόρετα!!! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φα-ντα-στι-κά!!! Πάντα τύχη να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάλιο αργά παρά ποτέ!!!Αξιζε η καθυστέρηση.Ο ταχυδρόμος το είδε ''χαλαρά'' χιχι..
    είναι πανέμορφα!!!Καλοφόρετα!!
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλοφόρετα!δεν έχω ξαναδεί τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφα, καλοφόρετα.Μου αρέσουν οι γατοπατουσίτσες.!!!!
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα παπουτσάκια είναι τόσο τέλεια!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα παπούτσια είναι φανταστικά και πρωτότυπα!!!!!!!Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, τα παπούτσια είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπα! Με γεια σου! Παράλειψή μου, άργησα να σε ευχαριστήσω για τη φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια, καλοφόρετα!!! είναι πανέμορφαααα! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή