.

Θερινό σινεμά

By 7/26/2012

Τον τελευταίο καιρό χάθηκα λίγο. Κάτι η κούραση, κάτι οι προετοιμασίες για τις διακοπές αμέλησα να γράψω.

Προχτές είχα αφήσει τον μικρο στην μαμά μου. Ευκαιρία να κάνω δουλειές που δεν μπορούν να γίνουν μαζί του αλλά και να πάμε και καμιά βόλτα.

Είχαμε πολύ καιρό να πάμε σινεμά αλλά ακόμα περισσότερο  να πάμε σε θερινό.Έτσι διαλέξαμε την τελευταία ταινία των  Jean Reno και Michael Youn  ''Comme un chef''

Η διαδρομή καταπληκτική καθώς ο ήλιος έδυε και καθρεφτιζόταν πάνω στη θάλασσα.


Η ταινία ξεκαρδιστική μας ενθουσίασε. Η καρέκλα μου φάνηκε λίγο άβολη αλλά ας μην παραπονιέμαι.

Τελικά υπάρχουν πράγματα να κάνει κανείς εκτός από την  παιδική χαρά ,το ζωολογικό πάρκο, τα λούνα παρκ. Το είχα ξεχάσει,

Φιλάκια και να περνάτε όμορφα

You Might Also Like

20 comments

  1. Καλήμέρα!!Ειμαι καί εγώ fun τού Καλοκαιρινού σινεμά!Πολλά φιλάκια και καλό καλοκαίρι!!Γιαυτό είναι οι γιαγιάδες!!Νά κρατάμε τά εγγονάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημοσίευσαν το δήμο μας πρόγραμμα θερινού σινεμά. Στην περιγραφή έγραφαν πως θέλουν να αναβιώσουν τον ασπρόμαυρο παλιό ελληνικό και ξένο κινηματογράφο. Στο πρόγραμμα είχαν τις τελευταίες παραγωγές από το 2010 και δώθε! Αν δεν είναι αυτό ασυνέπεια λόγων και έργων τότε τι είναι ασυνέπεια? Παράλογοοοοοο??!!?! Ακούει? Παράλογοοοοο???***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλλον εννοουσαν τα εργα πριν το μνημονιο .Και επειδη σε λιγο λογω ελλειψης χρηματων θα τα δειχνουν και ασπρομαυρα θα γινουν συνεπης!!!

      Διαγραφή
  3. αχ και μένα μου αρέσει το θερινό σινεμά...Ηταν καλή η ταινία τελικά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα με εκανε και γελασα.Και οταν συμφωνουμε και τα δυο μερη παιρνει απλα το οικογενειακο αστερακι.

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν θα το πιστέψεις αλλά αν μου έλεγες τι θα έκανες τώρα αν σου κρατούσε κάποιος το παιδί είναι αυτό. Σινεμά... είναι το μοναδικό πράγμα (και το εννοώ) που μου έχει λείψει!!! Υπέροχη θέα είχατε.. και η ταινία θα ήταν νομίζω και η δική μου επιλογή αυτή την εποχή. Φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τη φίλη Callie, από τότε που γεννήθηκε η μικρή μας κυρία είναι το μόνο που πραγματικά μας έχει λείψει... Εγώ βέβαια έχω και ένα σκάλωμα γιατί δεν θέλω να αφήνω τη μικρή στη μαμά μου, παρά μόνο όταν είναι απόλυτη ανάγκη και προτιμώ να κάνουμε δραστηριότητες όλοι μαζί!
    Ωραία η ταινία ε;
    Και αυτή η θαλασσινή φωτογραφία υπέροχη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω το ιδιο σκαλωμα εχω αλλα μιας και θα εμενε για καποιες δουλειες που ειχα να μην εκμεταλευτουμε το βραδακι;Αν και δεν νομιζω οτι πρεπει να ειμαστε τοσο απολυτες.Θα περασουν τα χρονια και θα το μετανιωσουμε λιγακι.

      Διαγραφή
  6. είδες τι ωραία που είναι να αφήνεις λίγο τα παιδιά; καλόμαθες βλέπω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μεγαλος μου λειπει ομως πολυ!!!Το λιγο το θελω το πολυ ειναι δυσκολο.

      Διαγραφή
  7. Να κάνεις πάντα υπέροχα διαλείμματα από τη ρουτίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά κάνατε και πήγατε! Μας χρειάζεται και ένα διαλειμματάκι,ε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά τη θάλασσα το αγαπημένο μου είναι το θερινό σιμεναδάκι.Εχω να πάω χρόνια.
    Στη γειτονιά μου όταν ήμουνα παιδί υπήρχαν τουλάχιστον 8 θερινά σινεμά ακριβώς όπως τα περιγράφει ο Κηλαιδόνης με τα γιασεμιά και τις μυρωδιές απο το αγιόκλιμα.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως ειναι πιο λιγα αλλα δεν χανουν την μαγεια τους ποτε.

      Διαγραφή
  10. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα το ΑΙΟΛΙΑ, το θερινό της Καισαριανής! Καταπληκτικό σινεμά! Πάντα τέτοιες στιγμες χαλάρωσης σου ευχομαι να βρισκεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή