.

Παιδιά , τηλεάραση και διάβασμα

By 10/28/2012


Αυτή τη εβδομάδα είχαμε την ενημέρωση γονέων στην Α δημοτικού. Ένιωσα πολύ ωραία να κάθομαι στο θρανίο του γιου μου. Κάποτε πήγαινε ο μπαμπάς μου για μένα και τώρα είναι η σειρά μου.
Ευτυχώς στον τομέα μαθήματα  το ζουζούνι μου δεν έχει κανένα θέμα. Άλλα έχουμε εμείς αλλά αυτά σε άλλη ανάρτηση. Μας είπε λοιπόν η δασκάλα ότι πρέπει να ορίσουμε συγκεκριμένες ώρες διαβάσματος , τις οποίες θα τηρούμε πιστά. Μέχρι  στιγμής  το ζουζούνι μου είναι υπόδειγμα σε αυτό. Έρχεται από το σχολειό, τρώει διαβάζει και αν δεν έχει πολλά και δεν έχει τζούντο κοιμάται για λίγο, πράγμα σπάνιο. Πραγματικά μου είχε κάνει εντύπωση η προθυμία του. Μέχρι που μάλλον  ανακάλυψα το λόγο.
Συζητώντας με άλλους γονείς  που έχουν πρόβλημα είδα ότι τα παιδιά δεν ήθελαν να διαβάσουν γιατί ήθελαν να δουν τηλεόραση. Βλέπετε  πέρυσι πολλά από αυτά δεν κοιμόνταν το μεσημέρι. Αντίθετα οι γονείς τα αφήναν να δουν τηλεόραση . Έτσι ήξεραν όλα τα παιδικά που έχει την συγκεκριμένη και τους ήταν δύσκολο να  τα αντικαταστήσουν με το διάβασμα.




                                                              http://thechildhealthblog.com

Αντίθετα  ο δικός μου μάλλον χάρηκε που θα έχανε κάποιες μέρες τον ύπνο γιατί διαβάζει γρήγορα και μετά παίζει. Όχι ότι και  εμείς δεν έχουμε τα κολλήματα μας με το  χαζοκούτι αλλά βλέπουμε Σαββατοκύριακο και λίγο πριν τον ύπνο. Και φυσικά δεν το έκανα επίτηδες αυτό απλά έτυχε.
Όποτε στον δεύτερο ξέρουμε την συνταγή!!!

You Might Also Like

10 comments

  1. να μην υπάρχει θέμα με κάτι στο σχολείο λίγο σπάνιο...
    και ακόμα πιο σπάνιο παιδί να μην είναι κολλημένο στην τηλεόραση ή να διαβάζει με την τηλεόραση ανοιχτή ή να έχουν τηλεόραση μέσα στο δωμάτιό τους...
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμείς το ίδιο πρόγραμμα έχουμε απλά χωρίς μεσημεριανό ύπνο!
    Ο μικρός υρνάει 12.30 από προνήπια και βλέπει τηλεόραση. Οπότε όταν σχολάσει η μεγάλη στις 14.00 κατευθείαν τρώνε και μετά διαβάζουμε. Κάποιες μέρες με εύκολο φαγητο, αν και δεν είναι σωστό, τους αφήνω να δουνε τηλ. τρώγονταςΕγώ δουλεύω απόγευμα οπότε πρέπει να προλάβουμε πριν τις 4.30-5.00 να έχουμε τελειώσει. Μετά μπορούν να δουν τηλεορ. αν και τελευταία θέλω να την μειώσουν τις καθημερινές και να βλέπουν περισσότερο τα Σαβ/κα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η τηλεόραση είναι πλέον το ψωμοτύρι στην εποχή μας.Αν και πολλές φορές φταίμε οι γονείς.Για να έχουμε την ησυχία μας,τα αφήνουμε λίγο ανεξέλεγχτα.
    πολλα φιλιά και καλή εβδομάδα-))))
    (εχω κλήρωση αν σε ενδιαφέρει) -)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσωπικά, δεν την αφήνω να βλέπει TV. Ο παιδίατρος μου έχει πει, TV από 2 χρονών και μόνο 20 λεπτά την ημέρα maximum και μόνο επιλεγμένα παιδικά. Σκοπεύω να ακολουθήσω τη συμβουλή του πάντως, γιατί έχω ακούσει από πολλούς γονείς ότι πολλά παιδιά γίνονται εξαρτημένα και είναι δύσκολο (εφόσον την συνηθίσουν) να την κόψουν μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Η αλήθεια είναι ότι μου προκαλούνται αρνητικά συναισθήματα όταν κουβεντιάζω με γονείς και μου λένε ότι αφήνουν το παιδάκι τους να βλέπει τηλεόραση με τις ώρες... Και το χειρότερο είναι ότι συνήθως κάτι τέτοιο γίνεται για να έχουν και εκείνη την ησυχία τους και να μπορούν να ασχοληθούν με δικές τους δουλειές...
    Οπότε χάρηκα πολύ που είδα ότι δεν έχετε τέτοιο θέμα, ελπίζω να συνεχίσετε έτσι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ!Καί εγώ τά παιδιά μου πολύ λίγες ώρες έβλεπαν τηλεόραση!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς πολύ γονείς αφήνουν τα παιδιά τους να βλέπουν τηλεόραση με τις ώρες και ακόμη χειρότερο είναι ότι οι ίδιοι γονείς τα βάζουν μπροστά στην τηλεόραση για να κάνουν τις δικές δουλειές! Ευτυχώς εμείς, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν αντιμετωπίζουμε τέτοιο θέμα και από την δική μου αλλά και από την δική της πλευρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ απόλυτα ότι η τηλεόραση είναι ένα χαζοκούτι!!! Πλέον υπάρχουν ελάχιστα ποιοτικά προγράμματα για τα παιδιά, καμία σχέση με τα δικά μας παλιά κινούμενα σχέδια (χάιντι, νιλς χόλγκερσον, φρου φρου, κλπ). Τηλεόραση βλέπουν ούτε μισή ώρα την ημέρα και ευτυχώς δεν την ζητάνε! Προτιμούν να πάνε στις δραστηριότητές τους ή να πάμε κούνιες, παρά TV! Είμαστε από τους τυχερούς, γιατί φυσικά το επιλέγουμε έτσι. Γειά σου Μαράκι. Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή