.

Ενα σετάκι από την Αναστασία

By 12/06/2012 , ,


Μια παιδική μου φίλη  ζει και εργάζεται στην Αγγλία. Πάντα μου έλειπε πολύ αλλά τώρα που έγινε μανούλα μου λείπει περισσότερο. Είναι περίεργο το συναίσθημα. Στενοχωριέμαι που δεν ήμουν στο μαιευτήριο να την στηρίξω και να της ευχηθώ. Όταν έμαθα ότι δεν θα έρθουν τώρα τα Χριστούγεννα ένιωσα να μου λείπει διπλά. Θα φτάσει 6 μηνών για να τον δω!

Δεν άφησα όμως να με πάρει από κάτω. Ένα καινούργιο μωρό στην παρέα σημαίνει χαρά. Και έτσι σκέφτηκα να του στείλω ένα δώρο για τα Χριστούγεννα. Και φυσικά σκέφτηκα την Αναστασία. Οι δημιουργίες της με είχαν μαγέψει. Έτσι μίλησα μαζί της και διάλεξα τι θα περιέχει το σετάκι. Σειρά είχαν τα υφάσματα. Όταν μου έστειλε σε φωτογραφία τα χριστουγεννιάτικα και εγώ και ο γιος μου κολλήσαμε με το μαύρο με το ελατάκι. Μα μαύρο σε νεογέννητο;  Κάτι μου έλεγε ότι η Αναστασία θα έβρισκε τη λύση. Και  όταν ήρθε το  χριστουγεννιάτικο κουτάκι...




Το αποτέλεσμα ήταν πάνω από τις προσδοκίες μου .Τα  χρώματα, τα σχέδια άρεσαν σε όλους. Να μια εικόνα που τράβηξε η ίδια η Αναστασία. 





Σήμερα ο μικρούλης γιορτάζει μιας και θα τον ονομάσου Nickolas. Βεβαία δεν έχει βαπτιστεί ακόμα αλλά επειδή εκεί μάλλον το όνομα ήδη υπάρχει για το αγγλικό κράτος να του ευχηθώ χρόνια πολλά! Η μανούλα του θα ξετρελαθεί με το δωράκι.

 Και να σας πω και ενα μυστικο; Μέσα στο κουτάκι υπήρχε και δωράκι που κράτησα για μένα. Θα βάζω τα καλλυντικά που θέλω να έχω μαζί μου, μιας και η beauty blogger αδερφούλα μου επιμένει ότι πρέπει να είμαι περιποιημένη  μανούλα.





Μπορείτε να δείτε πιο πολλές εικόνες από το σετάκι στην ανάρτηση της Αναστασίας  εδώ  αν και οι περισσότεροι την έχετε επισκεφτεί ήδη. Για όσους δεν το έχουν κάνει μην το αμελήσετε . Θα εκπλαγείτε με της δημιουργίες της.

Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!!!!

You Might Also Like

13 comments

  1. Το είδα στην Αναστασία το σετάκι και μαγεύτηκα! Πρέπει να βρω ένα μωράκι επειγόντως να το πάρω δώρο!!! Να της ζήσει της φίλης σου ο μπέμπης Νικόλας! Έκανες πολύ καλά που προτίμησες τα μαγικά χεράκια και το έξυπνο μυαλό της αγορομανούλας αυτής της υπέροχης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη επιλογή. Μοναδικά!!! Καλοφόρετα στο μωράκι και συγχαρητήρια στην Αναστασία που τα δημιούργησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήδη έγραψα στο μπλογκ της Αναστασίας πόσο πολύ μου άρεσε όλο το σετάκι!

    Καλημέρα Μαρία. Πιστεύω η φίλη σου θα το λατρέψει το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, Μαρία μου!!! Ένα ευχαριστώ είναι λίγο...!!!
    Με συγκίνησες πολύ...

    Να ζήσει ο μικρός Νικόλας!!! Να τον χαίρεστε!!!

    Πάω να γνωρίσω την αδελφούλα σου!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη ότι το δωράκι σου θα εκτιμηθεί δεόντως Μαρία μου!
    Τολμηρός ο συνδυασμός χρωμάτων που επέλεξες, αλλά το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!
    Μπράβο σου για την επιλογή και φυσικά στην Αναστασία μας για την όπως πάντα υπέροχη δουλειά που έκανε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη, άψογη δουλειά! Μπράβο στη δημιουργό! Εμένα μου άρεσε το ύφασμα που επέλεξες, γιατί ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Εύχομαι να τους ζήσει το μωράκι, να είναι καλότυχο και καλοφόρετο το σετάκι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικά καλόγουστο το σετάκι! Να ζήσει το μωράκι, ευτυχισμένο, χαρούμενο και πάντα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά υπέροχο το σετάκι! Χρυσοχέρα η Αναστασία...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να της ζήσει της φίλης σου ο μπέμπης. Όμορφη και η δική σου κίνηση. Μην έχεις άγχος για τα χρώματα. Είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά φανταστικά! Ετοίμασε και για εμάς η Αναστασία παπουτσάκια και νεσεσέρ για δώρο, όπως μόνο εκείνη ξέρει! Φαντάζομαι η φιλενάδα σου θα ξετρελαθεί, όπως και οι δικές μας όταν τους πήγαμε τα δωράκια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά τα παπουτσάκια!!!τέλειο δωράκι !να χαιρεται το μωράκι η φίλη σου!!!!
    Αχ τι Τέλεια όσα φτιάχνει η Αναστασία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή