.

Σαγιονάρες όλη μέρα;

By 7/31/2013 ,


Λίγο πριν την παραλία και τις διακοπές (γιατί δεν έχω φανταστεί κανένα καλοκαίρι της ζωής μου χωρίς θάλασσα)  έρχονται και τα τελευταία ψώνια και οι ετοιμασίες. Και επειδή όταν έχεις παιδιά κουβαλάς του κόσμου τα πράγματα τα δικά σου δεν χωράνε πουθενά. Στην ακρούλα της βαλίτσας λοιπόν επιλέγεις να βάλεις ευκολοφόρετα και αέρινα ρούχα που να μην πιάνουν χώρο! Και τα παπούτσια; Αυτά και αν πιάνουν! Τα τελευταία χρόνια όμως  οι Σαγιονάρες ζηλέυοντας     την φήμη των   Mules ήρθαν να μπουν για τα καλά στην καθημερινότητά μας με χρώμα και στυλ.


                                                                                            Colour


Και αν νομίζετε ότι είναι μόνο για την παραλία κάνετε λάθος. Μπορούν κάλλιστα να υποστηρίξουν μία έθνικ επιλογή στο ντύσιμό σας  αλλά και την βραδινή σας έξοδο.

                                                                                                    Εthnic
                                                                     


                                                                                                  Glamour

Και το υποστηρίζω εγώ που δεν ήμουν φαν του. Άλλαξα όμως γνώμη όταν κατάλαβα ότι  μεταφέρονται εύκολα και δεν με κουράζουν όταν είμαι με κάποιο από τα παιδιά αγκαλιά. Από  τις πιο γνωστές μάρκες που άλλαξαν τον τρόπο που βλέπουμε τις σαγιονάρες είναι η είναι η Havaianas. Ποιότητα και αισθητική που μάγεψε τον κόσμο.


                                                                                               Havaianas

            Οπότε φέτος στις διακοπές δεν θα δυσκολευτώ. Οι επιλογές μου χωράνε παντού!

You Might Also Like

3 comments

  1. Καλησπέρα Μαρία μου!!
    Εγώ πάλιέχω κόλλημα μέ τίς σαγιονάρες!!!Καί τώρα στίς εκπτώσεις,αγορασα τρία ζευγάρια!!!Είναι ευκολοφόρετες καί πολύ βολικές γιά περπάτημα!!!
    Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και πολύ καλά έκαναν και μπήκαν στη ζωή μας οι σαγιονάρες,το καλύτερο αξεσουάρ του καλοκαιριού!!! ευχαριστούμε για τις όμορφες προτάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο πρακτικό καλοκαιρινό παπούτσι!!!!
    Καλό μήνα να'χεις, Μαρία , και να περνάς πολύ πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή