.

Για να δουν τα παιδιά τα φρούτα αλλιώς!

By 7/28/2013 ,


Το καλοκαίρι μας ταλαιπωρεί με τις ζέστες του αλλά μας χαρίζει και δροσερούς, υγιεινούς συμμάχους.  Τα περισσότερα παιδιά αγαπούν  τα φρούτα. Δυστυχώς τα δικά μου δεν τρώνε με ευχαρίστηση  τα ζουμερά γλυκίσματα του καλοκαιριού. Έψαξα να βρω λοιπόν διασκεδαστικούς τρόπους να τα παρουσιάσω.



                                                                                             Φοίνικες


                                                                                                  Δελφίνια

                                                                                                Σουβλάκι

                                                                                                   Τρένο


                                  Για τελευταίο άφησα την πατροπαράδοτη συνταγή που σίγουρα έχετε δοκιμάσει.

                                                                               Φέτα από καρπούζι

                                      Γιατί καμιά φορά τα απλά μένουν χαραγμένα για πάντα στη μνήμη μας.

You Might Also Like

17 comments

  1. τέτοια κολπάκια έκανα με το φαγητό του μεγάλου γιου μου που δεν έτρωγε τίποτα! έχω να πω πως βοηθά λίγο!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες ιδέες!!!Αλλά ευτυχώς πού τά μικρά μας τρώνε τά φρούτα!!!
    Καλό απόγευμα Μαρία!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, Μαρία, ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    Ειμαι σίγουρη ότι τα καταβρόχθισαν έτσι!! Τα έκανα κι εγώ αυτά, και είχαν αποτέλεσμα. Και με το σάντουιτς με τυρί, που το έκοβα με διάφορα κουπατ. Οι μπανάνες και το καρπούζι τρενάκι σου, κλέβουν την παράσταση!!!! ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    Πέρασα για να ευχηθώ καλό καλοκαίρι, και καλές διακοπές!!!
    Να περνάτε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξετρελάθηκα με τους φοίνικες και τα δελφινια. Να σου πω. παιδί δεν έχω αλλά θα τα φτιάξω για τον άντρα μου που είναι παιδί χιχι . φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα τέλεια, αλλά το τραίνο μου έκλεψε την καρδια!!! Θα το προσπαθήσω!Υποκλίνομαι στη φαντασία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά οι φοίνικες είναι τέλειοι! Ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα δελφινάκια είναι τέλεια και για μικρούς και για μεγάλους!!!πολύ όμορφη παρουσίαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε εμένα τρώει η κόρη μου φρούτα μόνο ο γιος μου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι μου είσαι μεγάλη καλλιτέχνης!
    Πάρα πολύ ωραία όλα, γεια στα χέρια σου!

    Φιλάκια πολλά, καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά είναι τέλεια!!!!Ευτυχώς ο γιός μου τρώει πολλά φρούτα....!Και σε ένα παιδικό μπουφεδάκο θα μου άρεσαι να έχει όλα αυτά τα τέλεια φρουτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχχαχχα..........καταπληκτικαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, αυτό το τρενάκι είναι τέλειο! Αρκεί να μην το πάρουν στο σαλόνι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα που είναι!! Καταπληκτική ιδεα παρουσίασης των φρούτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίζω να είχαν το πολυπόθητο αποτέλεσμα τέτοια αριστουργήματα!
    Εγώ πάντως θα λυπόμουν να τα φάω! :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτική ιδέα και άψογη η εκτέλεση!!!!!!! Σε λίγο καιρό θα έχουμε και εμείς μια μικροσκοπική μπέμπα στην οικογένεια εδώ και πολλά οπότε η χαρά και η ανυπομονησία είναι τεράστια!!
    Θα έχω υπόψη μου την παρουσίασή σου για να αρχίσει από νωρίς τη σωστή διατροφή και τη διασκέδαση με το φαγητό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευτυχώς τα τρώνε τα δικά μου γιατί δεν με έβλεπα να φτιάχνω τρένα απο καρπούζι!!!
    Φιλάκια Μαράκι μου φρουτένιο και δροσερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή