.

Αθλητισμός και παιδιά (μπάσκετ)

By 9/25/2013



Τα σημερινά παιδιά έχουν αρκετά φορτωμένα προγράμματα. Σχολείο και μετά φροντιστήριο. Δυο ξένες γλώσσες και μουσική. Όλα αυτά απαιτούν πνευματική προσπάθεια και υποχρεώνουν το παιδί να παραμένει καθισμένο αρκετές ώρες. Παράλληλα το μάθημα της γυμναστικής στο σχολείο δεν επαρκεί για να καλύψει το κενό της άσκησης του σώματος. Γι 'αυτο και κατά τη γνώμη μου η ενασχόληση με κάποιο άθλημα  είναι αναγκαία. 


Σκέφτηκα λοιπόν να δούμε μαζί κάποια αθλήματα και να ανταλλάξουμε απόψεις. Και μάλιστα να ξεκινήσουμε από ένα άθλημα αρκετά αγαπητό σε μένα. Το μπάσκετ. Μπορεί να μην ήμουν ποτέ σε ομάδα και να έπαιζα μόνο στο σχολείο αλλα ήταν και είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Και χάρηκα πολύ που πριν λίγες μέρες παρακολουθούσα μαζί μετά αγόρια μου τους αγώνες της εθνικής. Δεν προκριθήκαμε βέβαια  αλλά  περάσαμε πολύ όμορφα. Και αυτό πιστεύω ότι ήταν το σημαντικό. 

Αυτό που μου αρέσει στο μπάσκετ και που μου το ανέφερε και ο γιος μου είναι η γρήγορη εναλλαγή. Είναι ένα άθλημα που χρειάζεται καλά αντανακλαστικά . Το μπάσκετ συμβάλλει επίσης στο συντονισμό των κινήσεων και το παιδί αναπτύσσει  δεξιότητες όπως η γρήγορη αντίληψη και η επιδεξιότητα. Το παιχνίδι βασίζεται στην εφαρμογή της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η ομάδα και επομένως οι παίκτες πρέπει να είναι προσηλωμένοι στον στόχο του.





πηγή

Όπως όλα τα ομαδικά αθλήματα μαθαίνει στο παιδί να συνεργάζεται με τα άτομα της ομάδας, να ακολουθεί κανόνες και κυρίως να σέβεται τους συναθλητές του. Δεν επιτρέπονται οι επαφές με τον αντίπαλο και επομένως αποτρέπονται βίαιες κινήσεις. 

Γυμνάζει όλο το σώμα με έμφαση σε πόδια και χέρια. Βελτιώνει την φυσική του κατάσταση και τα αποτρέπει από βλαβερές συνήθειες αφού παροτρύνονται από τους προπονητές να κάνουν υγιεινή ζωή.
Και το κυριότερο αυτό μαθαίνεται μέσα από το παιχνίδι και την διασκέδαση.

Η ηλικία που είναι καλή για να ξεκινήσει ένα παιδί είναι τα 6 χρόνια. Ομάδες υπάρχουν σχεδόν σε όλους τους δήμους της χώρας και οι εισφορές ξεκινούν από τα 25 ευρώ. Οι γονείς εδώ θα πρέπει να υπολογίσουν το κόστος της στολής ( φανέλα - Διαθέσιμα σορτς εδώ) που μπορεί να ξεκινάει από 50 ευρώ αλλά συνήθως είναι υψηλότερο. Άλλωστε τα ρούχα που φοράνε  τα παιδιά πρέπει να είναι ομοιόμορφα και αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε επιλογές. Και φυσικά το παιδί θα χρειαστεί αθλητικά παπούτσια. Μάλιστα υπάρχουν ειδικά για μπάσκετ τα οποία είναι πιο ψηλά στη φτέρνα για να αποφεύγονται στραμπουλήγματα και η εξωτερική σόλα είναι από καουτσούκ για να μην γλιστράνε στο παρκέ. Το κόστος τους ξεκινά και εδώ από τα 50 ευρώ.



Το σημαντικό είναι ότι το παιδί μέσα από την ενασχόληση του με το άθλημα κοινωνικοποιείται, αποκτά ομαδικό πνεύμα και αναπτύσσει έναν δυνατό χαρακτήρα.

Σύντομα θα μιλήσουμε και για άλλα αθλήματα. Εσείς θα διαλέγατε το μπάσκετ για το παιδί σας;













You Might Also Like

8 comments

  1. Τα αθλήματα είναι πολύ σημαντικά όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για εμάς που οι υποχρεώσεις μας ταλαιπωρούν κάθε μέρα όλη μέρα!
    Ένα ομαδικό άθλημα εκτός από άσκηση μας προσφέρει τόσα πολλά και σωματικά και ψυχικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ανάρτηση Μαρία μου!!
    Συμφωνώ μέ τό μπάσκετ!!!Ενα πολύ καλό καί ομαδικό άθλημα!!!
    Θά ήθελα ο μικρός μας νά σχοληθεί μέ τό μπάσκετ!!!
    Ηδη ο άντρας μου τού έχη μία μικρή μπασκέτα,στήν αυλή,νά παίζει!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμείς πάμε στίβο ,αλλά στον έναν αρέσει πολύ το μπάσκετ (ειναι 6 τωρα)....θα τον πάμε ,γιατί κι εγω είμαι υπέρ των αθλημάτων και εκεί θα δει και μόνος του αν θα συνεχίσει!
    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγαπημένο μου άθλημα για να παρακολουθώ στην τηλεόραση!
    Πλήρεις και πολύ κατατοπιστικές οι πληροφορίες σου Μαράκι!
    Εμείς προς το παρόν σκεφτόμαστε να γράψουμε τη μικρή σε κολυμβητήριο. Θα δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Νους υγιής εν σώματι υγιεί". Κάτι ήξεραν οι αρχαίοι ημών...θα συμφωνήσω για το μπάσκετ κι εμένα μου αρέσει πολύ και θα ήθελα τα μικρά μου να ασχοληθούν. Φέτος όμως που ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τον αθλητισμό, ο μικρός μου επέλεξε το Tae Kwon Do και η Σουσού μπαλέτο, αλλά αυτή είναι μικρή για ο,τιδήποτε άλλο. Μέχρι στιγμής δείχνουν να τους αρέσει πολύ...Να δούμε που θα καταλήξουν, με τον καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω μικρη επαιζα βολευ. γενικως τα αθληματα κανουν πολυ καλο στο πνευμα και στο μυαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ δεν τον πίεσα ποτέ όταν ήταν μικρός.Είχε δοκιμάσει πολλά αθλήματα,και κατέληξε μόνος του από τα 5 και μετά στο ποδόσφαιρο.Μέχρι και σήμερα(10 ετων)Αυτό αγαπάει,(συμμετέχει παράλληλα και σε άλλα αθλήματα)αλλά, λέμε ναι σε όλα. !!!!Αρκεί να ευχαριστιέται το κάθε παιδί.
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή