.

Τυρομπαλίτσες

By 1/16/2014 ,


Επιτέλους ξεστολίσαμε. Και το σπιτάκι και το Bloggoσπιτάκι. Μάλιστα το τελευταίο έμεινε σε κακή κατάσταση αφού έκανα ένα λάθος με το καινούργιο  template αλλά ευτυχώς το σουλούπωσε η αδελφούλα μου. Ελπίζω να μην το επισκεφτήκατε πολλοί εκείνη την ώρα. 

Μπορεί οι γιορτές να τελείωσαν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απομονωθούμε. Καλή παρέα το Σαββατόβραδο με λίγο κρασί  και κανένα μεζεδάκι είναι ότι πρέπει μετά τα μεγάλα τραπεζώματα των γιορτών. Σήμερα λοιπόν θα δούμε μία εύκολη συνταγούλα. Την αρχική πηγή δεν μπορώ να σας την πω αφού έχει περάσει στα τόσα χρόνια από συγγενή σε συγγενή (ίσως μάλιστα να μας ήρθε και από άλλη ήπειρο). Εγώ πάντως την γνώρισα από την πεθερά μου και για πρώτη φορά εκτίμησα το ροκφόρ. Γιατί μέχρι τότε δεν το ακουμπούσα. Το κακό είναι πως ''Δεν μπορείς να φας μόνο ένα'' που λέει και η διαφήμιση αλλά ευτυχώς είναι πανεύκολη συνταγή. 
Ελπίζω να την δοκιμάσετε και να σας ενθουσιάσει και εσάς.




Υλικά

  •    1  φλιτζάνι του τσαγιού αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  •    125 γρ. Βούτυρο
  •    60 γρ. Ροκφόρ σκληρό (ή εναλλακτικά μπλε τυρί – που είναι πιο οικονομικό)
  •    2 κουταλιές  παρμεζάνα τριμμένη
  •     Μισό φλιτζάνι σησάμι
Εκτέλεση

Κόβουμε το βούτυρο και το ροκφόρ σε μικρά κομματάκια και τα βάζουμε σε ένα μπολ. Ζυμώνουμε με τα χέρια μέχρι να ενωθούν καλά. Προσθέτουμε την παρμεζάνα και συνεχίζουμε το ζύμωμα. Τέλος προσθέτουμε το αλεύρι. Στην αρχή θα σας φανεί σαν να μην γίνεται μία μάζα η ζύμη αλλά να θρυμματίζεται. Στην συνέχεια όμως  γίνεται ομοιόμορφη. Την αφήνουμε να ηρεμήσει για 30 λεπτά. Έπειτα  με ένα κουταλάκι παίρνουμε τέτοια ποσότητα ώστε να φτιάξουμε μπαλάκια. Τα τυλίγουμε με σησάμι και τα τοποθετούμε σε ένα ταψί που έχουμε στρώσει λαδόκολλα. Πιέζουμε ελαφρά τα μπαλάκια με ένα  πιρούνι για να πλατειάσουν. Ψήνουμε στους 180ο C για 10’- 15’.

                                         
                                          Καλή σας μέρα και περιμένουμε εντυπώσεις!

You Might Also Like

6 comments

  1. Από τα αγαπημένα μου τυριά το ροκφόρ και οι τυρομπαλίτσες σου πρέπει να είναι γευστικότατες! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ροκφόρ το αγαπώ πολύ!!Μου αρέσει επίσης που έβαλες σουσάμι στις τυρομπαλίτσες σου! Έτσι όπως τις φαντάζομαι θα είναι πολύ νόστιμες.Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ροκφόρ με χαλάει! Δεν το τρώω! Αλλιώς θα ήταν τέλεια!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τις δοκιμάσω Μαρία μου! Λατρεύω τυράκι γενικώς και ειδικώς ροκφοράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ροκφόρ είναι αγαπημενο μου τυράκι. Θα τις δοκιμάσουμε σύντομα τις τυρονοστιμένιες μπαλίτσες σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή