.

Αποκριάτικες στολές για μαμάδες και μωράκια

By 2/20/2014


Επιτέλους ήρθε η ώρα να ντυθούμε μασκαράδες. Να πάμε σε πάρτι , σε αποκριάτικους χορούς παρέα με τα παιδιά. Ας γίνουμε λοιπόν σετάκι. Αφού θα είμαστε αυτοκόλλητοι ακόμα και  την ώρα της γιορτής ας φτιάξουμε εύκολες και οικονομικές στολές για εμάς και το μωρό μας. Έτσι έψαξα και σας παρουσιάζω μερικές λύσεις. Αν πατήσετε στη λέξη ''πηγη''  θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες αλλά και πατρόν για τις επόμενες στολές. 

Ολιβ και Ποπάυ



Ο αγαπημένος μας Ποπάυ είναι μια εύκολη στολή και βολική αφού το μωρό μας θα φοράει τα κανονικά του ρουχαλάκια και επομένως δεν θα δυσκολευόμαστε όταν είναι ανάγκη να αλλάξουμε πάνα!



Γάλα με μπισκότα



Λατρεύω αυτό τον τύπο πρωινού! Και το μπισκοτάκι είναι για φάγωμα!



Κλέφτης και σάκος με λεφτά



Αφού τα παιδιά μας είναι ο θησαυρός μας καλύτερα να είμαστε εμείς οι κλέφτες που θα το αρπάξουν!




Καγκουρό 




Τελικά ο μάρσιπος που αγοράσαμε μπορεί  να μας χρειαστεί και για μεταμφίεση. Έτσι παραμένουμε μασκαρεμένοι σε όλη την διάρκεια του πάρτι, έχουμε το μωρό μας πάνω μας  και τα χέρια μας ελεύθερα. 


                                                            Ποπκόρν




Άλλος ένας πανέμορφος τρόπος να μεταμφιέσουμε τον μάρσιπο και να εντυπωσιάσουμε!

Τί θα ντυθούν φέτος τα μωράκια σας;







You Might Also Like

12 comments

  1. Τι πλάκα που έχουν! Ωραίες ιδέες Μαράκι! Το γάλα με το μπισκοτάκι πολύ χαριτωμένο :) Καλή Τσικνοπέμπτη :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπες όλες. Την καλημέρα μου & καλό τσίκνισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το γάλα με τα μπισκότα είναι κι εμένα το αγαπημένο μου!!! καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. all of them are very cute but yes the milk and cookies is very cute!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίες ιδέες!
    Λάτρεψα το γάλα με μπισκότα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλάκα έχει να είσαι ασορτί με το μικρό σου! Γάλα - μπισκοτάκι ο τέλειος συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω τρελαθεί σήμερα με αυτά που βλέπω!! Μου άρεσαν όλες οι ιδέες !! Πόσο με έκαναν χαρούμενη αυτές οι εικόνες! Ευχαριστούμε^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειες ολες οι μεταμφιεσεις αλλα το μπισκοτο με το γαλα εδωσε ρεσιταλ!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχχαχα το ποπκορν είναι θεϊκόοοο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι ιδέες σου φοβερέςΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Σε θαύμασα εγώ που έχω στο παρελθόν δημιουργήσεει στολές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πάρε μια ιδέα απ' τα παλιά δικά μου εδώ: http://lila365idees.blogspot.gr/2012/02/blog-post_16.html & http://lila365idees.blogspot.gr/2013/03/carnival-years-ago.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή