.

Τι θα μπορούσε να κρύβει η τσάντα μιας μαμάς.

By 4/30/2014 , ,


Έχετε αναλογιστεί πόσα πράγματα κουβαλάει μια μαμά στην τσάντα της;  Έχετε σκεφτεί γιατί πάντα χρησιμοποιούν  τόσο μεγάλες τσάντες; Γιατί αποφεύγουν τα μικρά διακριτικά τσαντάκια ;


Γιατί εκει μέσα κρύβεται ένας ολόκληρος θησαυρός. Θα σας γράψω μερικά από αυτά που έχουν κατά καιρούς βρεθεί στην δική μου!

  • Κλειδιά
  • κινητό
  • πορτοφόλι με λεφτά γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα ζητήσουν

Μέχρι εδώ είναι αυτά που θα έπαιρνε ο καθένας μας. Αυτά που λέω σαν ποίημα κάθε φορά που βγαίνω από το σπίτι.



  • ΒΒ cream
  • lipgloss
  • ημερολόγιο
  • ραφτικά 
  • φακό

Η κατηγορία αυτή  είναι καθαρά γυναικεία. Άλλες γυναίκες παίρνουν πιο πολλά καλλυντικά μαζί τους αλλά μια μαμά θα αποφύγει να πάρει πολλά. Γιατί απλούστατα δεν προλαβαίνει να τα χρησιμοποιήσει και δεύτερον τσάντα είπαμε ότι παίρνει όχι βαλίτσα. Που θα χωρέσουν τα επόμενα αν σκεφτεί να πάρει και άλλα για τον εαυτό της.




  • μωρομάντηλα
  • πάνες
  • πιπίλα
  • μικρά παιχνίδια
  • κοκαλάκια 
  • ρούχα
  • μολύβι
  • χαρτιά
  • μαρκαδόρους
  • σνακ 
  • τσίχλες
  • νερό
  • αρνικα για τους μώλωπες
  • κρέμα για τα τσιμπήματα

Αν χωράνε; Πάτε στοίχημα; Και επειδή μπορεί να ξέχασα κάτι αν σας έρθει καμιά ιδέα ακόμα αφήστε ένα σχόλιο. Έχω λίγο χώρο ακόμα ελεύθερο για να πάρω και  κάτι ακόμα!




You Might Also Like

21 comments

  1. Τέλειο!..ξέρεις τι μου θυμίζει?
    ''Αν δεν έχεις ψάξει σε γυναικεία τσάντα, να βρεις κλειδιά....δεν ξέρεις τι σημαίνει άγχος''!!

    Το κακό είναι αν τυχόν θέλεις να αλλάξεις τσάντα, έτσι για να πάρεις μία που ταιριάζει περισσότερο..εκεί την πάτησες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη αρχή στο bloggoσπιτάκι σου! Οσο για την τσαντα υπάρχει τρόπος. Θα δω μηπως μπορώ να το παρουσιάσω και αυτό.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αυτά κι άλλα τόσα αχαχχαχαχα
    Καλό μας ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχχααχα όντως!!!!! Εγώ επίσης παίρνω και μια αλλαξιά ρούχα του μικρού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, εκει που λέω ρουχα το αφήνω στην κριση σας. Από μια αλλαξια εως και ολοκληρη την ντουλαπα.χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Αντηλιακο, τα βιβλιαρια υγειας τους, κανενα ζευγαρι καλτσες για τα παιδια, μπουκαλακι με αντισηπτικο χεριων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τσιμπιδακι φρυδιων απαραιτητα αλλα για αγκαθια και αχινους! Οχι για τα φρυδια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το κουτάκι με τις πιπίλες, το αγαπημένο της πάνινο βιβλίο, πανάκια αντισηπτικά, χανζαπλάστ, κρέμα για το σύγκαμα, βιβλιάριο υγείας, ένα ταπεράκι με μπισκοτάκια, μάρσιππος!
    Αυτά για την Δώρα. Εγώ συνήθως δίνω τα δικά μου πράγματα στον μπαμπά. Αν δεν είναι ο μπαμπάς τότε τα χώνω σε όποια τσέπη παντελονιού χωράνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ, κι εγώ που δεν είμαι μαμά, πάνω-κάτω τα ίδια κουβαλάω μαζί μου!
    (Προσθέτω τραυμοπλάστ, φυσικό ορό για τα μάτια, καραμέλες λαιμού και φωτογραφική!)
    ;-)
    Φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να ξεχάσω την φωτογραφική! Τι σοι bloggers ειμαστε.Πάντως προπονείσαι καλά.Αντε να μπουν μεσα και τα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
  8. ...και φορτιστή τηλεφώνου, μπανάνα, αυτοκινητάκια (ξεχασμένα)..και ότι άλλο ρίξει ο γιος μου μέσα στην τσαντα μου.... Γενικά, η τσάντα τού Sport Billy ωχριά μπροστά στην δική μου...ο άντρας μου, μου λέει κάθε φορά...εγώ το χέρι δεν το βάζω εκεί μέσα να ψάξω...δικαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα. Πεθανα με την ατάκα του αντρα σου! Δικιο εχει πάντως.

      Διαγραφή
  9. βαλε και τις αλλαξιες των παιδιών! εχω καταντήσει να κουβαλάω βαλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια να χωρέσει Μαχη. Ο πλυθηντικός θελει βαλιτσα πραγματι.

      Διαγραφή
  10. Εγώ δεν είμαι μαμά αλλά και πάλι μεγάλες τσάντες παίρνω βρε παιδιά...και μη βιαστήτε να πείτε ότι βάζω πολλά καλλυντικά γιατί ούτε αυτό ισχύει...δεν αποχωρίζομαι το βιβλίο μου πάντως όσο βαρύ και να είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει. Προπονήσου και εσύ στο βάρος και μετά βγάζεις το βιβλίο και την εξοπλίζεις αναλόγως. Η κούκλες ή αυτοκινητάκια.

      Διαγραφή
  11. Αντηλιακο και σερβιετες νομιζω πολυ απαραιτητα. Το πρωτο για τα παιδια, το δευτερο για τη μαμα:)
    Παντως απο τοτε που εκανα παιδια, πανε οι μικρες τσαντες που χωρουσαν κινητο, λεφτα και κλειδια. Πλεον κυκλοφορω με οσο μεγαλυτερη, που τοσο το καλυτερο:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή