.

Τα τρία μικρά λυκάκια.

By 5/10/2014



Τα παιδιά μου από μικρά λάτρευαν ένα παραμύθι. Τα 3 γουρουνάκια. Το άκουγαν σχεδόν κάθε μέρα . Με πολλές παραλλαγές. Την σύντομη εκδοχή (επιτέλους θα κοιμηθείτε;) , την αναλυτική , την θεατρική και φυσικά τα βίντεο στο ytube. Έτσι στην καθιερωμένη μας βόλτα στο βιβλιοπωλείο  Κλεψύδρα  δεν μου έκανε εντύπωση που διάλεξαν τα τρία μικρά λυκάκια.


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ότι φτιάχνουμε στερεότυπα; Γιατί να είναι δηλαδή πάντα ο λύκος ο κακός; Γιατί να μην πέφτει το τούβλινο σπίτι; Γιατί να πρέπει να συμπαθώ μόνο το μικρό γουρουνάκι; Ο γνωστός σε όλους Ευγένιος Τριβιζάς μας δίνει λοιπόν μια εναλλακτική ιστορία. 




Τα  τρία μικρά λυκάκια

Συγγραφέας: Ευγένιος Τριβιζάς

Εικονογράφος: OXENBURY HELEN

Εκδοτικός οίκος: Μίνωας


Οι ήρωες μας τα τρία μικρά λυκάκια προσπαθούν επανειλημμένα να ξεφύγουν από τον Ρουνι, το ύπουλο κακό γουρούνι. Θα τα καταφέρουν να στήσουν ένα σπιτάκι που ο Ρούνι να μην θελήσει να γκρεμίσει. Μία ιστορία με πολλά όμορφα μηνύματα, που τα παιδιά σας θα λατρέψουν.

Μέχρι την επόμενη βόλτα μας  μην ξεχνάτε   πως καθημερινά πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά μας σε επαφή με τα βιβλία.






You Might Also Like

7 comments

  1. Είναι καταπλητκικό βιβλίο!!!
    Λυδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο βιβλίο!!! Μας αρέσει ο Τριβιζάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απο τα πρωτα που πηραμε του Τριβιζά ,αφου το διαβαζα στον μεγάλο γιο μου!
    η πλάκα είναι πως με αυτην την εκδοχή τα δίδυμα φοβούνται το γουρούνι!! χαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πιστεύεις οτι ετοίμαζα ανάρτηση για το ίδιο παραμύθι; Απο τα αγαπημένα μας επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι υπέρ στο να διαβάζουμε σωστά βιβλία στα παιδιά μας...η μητέρα μου το έκανε και υπάρχουν ακόμα μνήμες και εικόνες στο μυαλό μου από εκείνες τις εποχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή