.

Η σαλάτα της μαμάς Νο1

By 11/05/2014 ,

Πριν λίγες μέρες γιόρταζε η αδελφούλα μου. Και η μαμά είχε φτιάξει πολλά όμορφα πράγματα. Μέσα σε αυτά ήταν και μία καταπληκτική σαλάτα. Δεν έχασα λοιπόν την ευκαιρία και τις ζήτησα συνταγή και φωτογραφία.

Και φυσικά όχι μόνο δεν μου χάλασε χατίρι αλλά μου έστειλε δυο συνταγές με αγαπημένες σαλάτες. 





Ανακατέψτε τα παρακάτω υλικά και  θα ξετρελαθείτε!

λάχανο,  μαρούλι,  κρεμμυδάκι  φρέσκο,  ντομάτα,  καρότο,  πιπεριά  πράσινη,  πιπεριά  κόκκινη,  πιπεριά  πορτοκαλί,  αβγό  βραστό,  ελιές  και  τυρί γραβιέρα.


Και μην νομίζετε ότι μείναμε μόνο στις υγιεινές σαλάτες.  Άλλωστε σας έχω ξαναμιλήσει για τα γλυκά της μαμάς μου οπότε καταλαβαίνετε τι ακολούθησε!!!


You Might Also Like

5 comments

  1. Νόστιμη !!! Μου αρ΄σεουν οι σαλάτες, το κακό είναι ότι θέλουν πολύ πλύσιμο & κόψιμο και τις ψιλοβαριέμαι. Αμα όμως τις βρω ετοιμες τις τιμάω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτή η μαμά σου! Κι εγώ λατρεύω σαλάτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σουπερ φαίνεται η σαλάτα της μανούλας και πολύ λαχταριστή!!! Την σημειώνω φιλέναδα μου γλυκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή