.

H λάμψη που χρειαζόμουν (συνέχεια)

By 2/24/2015


Αυτήν την ανάρτηση σας την είχα υποσχεθεί. Όταν σας έγραψα για το κουτάκι του beautytsetbox και το κουπόνι που περιείχε  για την επίσκεψη στα κομμωτήρια ΤΕΟ.  Το ραντεβού κανονίστηκε για το Σάββατο στις 14 Φεβρουαρίου στο κατάστημα στην Κηφισιά! Μου έκανε καταρχάς εντύπωση που δέχτηκαν τόσο εύκολα αν και τελευταία στιγμή να με εξυπηρετήσουν μία τέτοια μέρα που προφανώς θα είχε τόσο κόσμο. Έπρεπε να τελειώσω τη δουλειά και μετά να πάω. Και επειδή δεν είναι δυνατόν μία μαμά να τα προλάβει όλα, να αργήσω! Πολύ! Έφτασα λαχανιασμένη, έτοιμη να δω λίγο αγριεμένη την υπεύθυνη. Είχα ετοιμάσει ένα σωρό δικαιολογίες. αλλά με υποδέχτηκαν χαμογελαστοί όλοι τους και με έκαναν να νιώσω λίγο καλύτερα.




Είχε πολύ κόσμο. Αλλά και πολύ προσωπικό. Γι' αυτό και η αναμονή ήταν ελάχιστα λεπτά. Αν και ήταν όλοι πολύ εξυπηρετικοί εγώ δεν είχα ακόμα συνέλθει. Ήμουν σφιγμένη. Το ένιωσα όταν κάθισα στον λουτήρα. Έσφιγγα τα πόδια μου. Μα χαλάρωσε μου έλεγε μία φωνούλα μέσα μου. Εύκολο το έχεις μετά από τόσο άγχος και τρέξιμο; μου απαντούσε μια άλλη.  Μέχρι που η κοπέλα που  ανέλαβε να με λούσει  άρχισε να μου κάνει μασάζ. Χαλάρωσα τόσο που φοβήθηκα μην με πάρει ο ύπνος μετά από τόση κούραση που είχα περάσει τόση μέρα. Μόνο άλλη μία φορά με έχουν ξαναπεριποιηθει έτσι! Δεν ξέρουν πολλοί να σε χαλαρώνουν. Λυπάμαι μόνο που δεν κράτησα το όνομα της κοπέλας. Την επόμενη φορά!



Μετά ήρθε η σειρά της Γιασμίν να με αναλάβει. Το πόστο της ήταν στο καλύτερο για μένα σημείο. Γιατί ακριβώς από πίσω ήταν ο κήπος. Το πράσινο πάντα με χαλαρώνει.  Η Γιασμίν ήταν πολύ προσιτή και με έκανε να την εμπιστευτώ αμέσως. Δεν είναι και εύκολο γιατί έχω και ένα θέμα με τα μαλλιά μου. Είναι η αδυναμία μου.  Την διαφορά όταν ο άλλος θέλει να σε περιποιηθεί την νιώθεις. Και εγώ ένιωσα υπέροχα στα χέρια της.



Γιατί όλες οι γυναίκες θέλουμε να έχουμε τις στιγμές που θα νιώσουμε και εμείς λίγο Ντίβες! Που θα αφήσουμε τελικά το άγχος και την κούραση και θα έχουμε την δική μας λαμπερή στιγμή! 



Και μιας και ήταν το ΣΚ των Όσκαρ θα μου επιτρέψετε να δώσω τα δικά μου ευχαριστώ  για τις υπέροχες στιγμές ομορφιάς και χαλάρωσης που μου χάρισαν στους 





You Might Also Like

5 comments