.

Γλυκό καλοκαίρι

By 8/01/2015 , , , , , ,

Οι τελευταίες μέρες του Ιουλίου ήταν αρκετά καυτές.   Η πολύ ζέστη , το γεγονός ότι τα παιδιά λείπουν  και το  ότι τελείωσαν τα μαθήματα ήταν η ιδανική ευκαιρία για χαλάρωση. Ελάχιστες οι μετακινήσεις και οι δουλειές με πρόσχημα τις υψηλές θερμοκρασίες. Βέβαια δεν κατάφερα να βρεθώ σε ένα δροσερό λιβάδι κάτω από τη σκιά ενός δέντρου να διαβάζω το βιβλίο μου. Με ένα λευκό φόρεμα να ανεμίζει στο γλυκό αεράκι. Με φαντάστηκα όμως.


 Και δεν ήταν δύσκολο. Τις τελευταίες μέρες είχα την ευκαιρία να διαβάσω αρκετά βιβλία. Μερικά από αυτά φαίνονται στην εικόνα.  Ταξίδεψα σε άλλες πόλεις και εποχές. Ρουφούσα τις σελίδες με μανία. Τα περισσότερα τελείωναν σε μια δυο μέρες με αποτέλεσμα να αρχίσω να δανείζομαι από φίλη μου. Επόμενος σταθμός η δανειστική βιβλιοθήκη. 




 Το χειμώνα είχα την ευχαρίστηση  να  παραβρεθώ σε αρκετές παρουσιάσεις βιβλίων που αγόρασα αλλά  που δυστυχώς δεν μπόρεσα να διαβάσω το χειμώνα.   Όμως  ανυπομονούσα γιατί οι επαφή με τους ίδιους τους συγγραφείς δίνει άλλη δύναμη στο βιβλίο. Σαν να μπορείς να δεις στην καρδιά του πιο εύκολα. Σαν να μπορείς να ανακαλύψεις το νόημα πίσω από τις γραμμές.





Αυτό που δεν έχω καταφέρει μέχρι τώρα είναι να απολαύσω το διάβασμα ενός βιβλίου δίπλα στη θάλασσα. Με την αλμύρα στο μαγιό ακούγοντας τον παφλασμό των κυμάτων. 




Τις επόμενες μέρες λοιπόν θέλω να ψάξω γύρω μου. Να διαβάζω για αγάπη και να βλέπω τα σημάδια της μπροστά μου.




Να διαβάζω για εποχές που πέρασαν και έθιμα που έσβησαν ή είναι καλά κρυμμένα σε κάποιες γωνιές τις Ελλάδας. Τότε που στους γάμους πρόσφεραν σουμάδα γιατί ήταν γλυκιά και λευκή.



Να διαβάσω για ηλιοβασιλέματα  με χρυσοκόκκινα χρώματα, να σηκώνω τα μάτια  και να τα βλέπω  μπροστά μου.




Να ζήσω το ελληνικό καλοκαίρι και τις ομορφιές του.


You Might Also Like

9 comments

  1. Εκπληκτικές οι φωτογραφικές σου λήψεις Μαρία μου!!
    Καλό μήνα!!!Καλά νά περάσεις γειτόνισσα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ Μαρία Τζιρίτα! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Μαρία μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου έχεις πολύ καιρό μπροστά σου να το κάνεις! Κακά τα ψέματα ο Αϋγουστος είναι ο καλύτερος μήνας του καλοκαιριού! Ρούφηξε όσο περισσόερο μπορείς και φυσικά καλή ανάγνωση!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και σου εύχομαι να κάνεις όλα όσα μας μετέφερες τόσο όμορφα με εικόνες και λόγια!
    Φιλιά πολλά κι ας είναι ο Αύγουστος ένας υπέροχος μήνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, μακάρι να κάνεις όλα όσα θέλεις και ακόμα περισσότερα!!!
    ;-)
    Να περάσεις όμορφα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία τα βιβλία στη φωτογραφία που μας προτείνεις, εμένα μου άρεσε και το σεμεδάκι βέβαια. Έχω κι εγώ πολλά και τα τιμώ στο σπίτι. Σου εύχομαι σύντομα να βρεθείς δίπλα στη θάλασσα, χαλαρή και ξένοιαστη να διαβάζεις το βιβλίο σου. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου εύχομαι ότι ζητάς για φέτος το καλοκαίρι να το απολαύσεις!!! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία χρόνια πολλά για την γιορτή σου! Πολύ όμορφες εικόνες! Εύχομαι να απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου όπως ακριβώς το φανταστικές! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι να βρεις ότι ζητάς αυτές τις μέρες! Το καλοκαιράκι συνεχίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή