.

Όλα όσα χρειάζεται το νεογέννητο

By 2/29/2016 , ,

Και μπήκαμε αισίως στον 7ο μήνα. Όλα πάνε μια χαρά και αναμένουμε το νέο μέλος . Καιρός  να οργανωθούμε λοιπόν. Να δούμε τι θα χρειαστεί το νεογέννητο. Πολλά από αυτά τα  έχουμε καταχωνιασμένα σε ντουλάπια και κούτες. Για να μην χαθώ και ψάχνομαι τελευταία στιγμή αλλά και για να βοηθήσω όλες τις νέες μανούλες που δεν γνωρίζουν τι θα χρειαστούν έφτιαξα μία λίστα με απαραίτητα και μη χωρισμένα σε κατηγορίες.






Όσοι περιμένετε το πρώτο σας μωρό ο  6ος προς 7ο μήνα είναι καλοί για να προετοιμαστείτε. Αργότερα θα είναι πιο κουραστικό για την μέλλουσα μανούλα να ψάχνει στα μαγαζιά. Σε ορισμένα από αυτά έχω βάλει αστεράκι καθώς προσωπικά πιστεύω ότι καλό  είναι να τα έχετε από την αρχή. τα υπόλοιπα μπορείτε να τα αγοράσετε και αργότερα αφού δείτε  τι δώρα θα έρθουν από συγγενείς και φίλους. Τι λέτε να πάμε για ψώνια;





Ρούχα

* 10 φορμάκια  και 10 κορμάκια. Μην σας φαίνονται πολλά. Το μωρό θα λερώνεται πολλές φορές την ημέρα και θα χρειάζεται να το αλλάζετε.

* Καλτσάκια χωρίς λάστιχο ή και χνουδωτά παντοφλάκια για πιο κρύες μέρες.

* Γαντάκια για να μην τραυματίζονται με τα νυχάκια τους.

Φορμα εξόδου στην περίπτωση που το μωρό σας έρθει τους χειμερινούς μήνες.

2 - 3 Ζακετούλες για τις απογευματινές βόλτες σας.

Λατρεμένα βρεφικά παπουτσάκια που δεν θα φοράνε συχνά αλλά σε γιορτές και εξόδους να μην είμαστε ξυπόλυτοι ε;

Σετάκια παντελόνι - μπλουζίτσα που εμένα προσωπικά με είχαν βολέψει πολύ γιατί στην αλλαγή της πάνας έβγαζα μόνο το παντελόνι. Μόνο που καλύτερα είναι οι μπλούζες να ΄μην φοριόνται από το κεφάλι.

Ειδικό απορρυπαντικό για μωρά. Ναι από εδώ και πέρα τα μωρουδιακά θα είναι ξεχωριστή πλύση!


Ύπνος

* Κούνια

Λίκνο (όχι απαραίτητο αλλά αν δεν χωράει η κούνια στο δωμάτιό σας ίσως να είναι μία πολύ βολική λύση)

* Στρώμα ειδικό για βρέφη

Πάντες που θα μπαίνουν γύρω από την κούνια για να μην χτυπάει στα κάγκελα.

* Σεντόνια βαμβακερά (1-2 στην αρχή γιατί μπορεί να έρθουν σε δώρα)

* 2  Σεντόνια αδιάβροχα από τη μία μεριά για τυχόν ατυχήματα. Προστατεύουν το στρώμα.

* 2 Κουβέρτες

Υπνόσακο



Φαγητό


* Μπουκάλια γυάλινα

* Θηλές. δοκιμάστε διαφορετικά είδη μέχρι να καταλήξετε ποια βολεύει περισσότερο το μωρό.

* Εξοπλισμό  για αποστείρωση.

* Γάλα βρεφικό. Ακόμα και αν θηλάσετε καλό είναι να υπάρχει από το πρώτο βράδυ ένα κουτί. Πιστέψτε με δεν θέλετε να τρέχει ο μπαμπάς στη μια το βράδυ ενώ το παιδί  ζητάει κλαίγοντας και άλλο γάλα και η μάνα κλαίει γοερά γιατί δεν έχει άλλο εκείνη τη στιγμή. Χαλαρώστε, προετοιμαστείτε και θα βρείτε τους ρυθμούς σας.

Μαξιλάρι θηλασμού. Βέβαια μπορεί να βολευτείτε και με κοινά μαξιλάρια.

Βραστήρας

Σαλιάρες

Δοχείο για αποθήκευση γάλακτος

* Βούρτσα για το πλύσιμο του μπιμπερό

Θερμαντήρας

* Θήλαστρο

Καρεκλάκι φαγητού για αργότερα

10 Πανάκια που θα βάζετε σε εσάς πάνω ώστε να μην σας λερώνει το μωρό αλλά και να το σκουπίζετε όποτε χρειάζεται.


Μπάνιο


Μπανάκι

Θερμόμετρο

*Σαπούνι βρεφικό

*Βαμβάκι

*Πετσέτες απαλές

*Ενυδατική κρέμα


Αλλαγή πάνας

* Πάνες. Μην αγοράσετε πολλές newborn. Το μωρό θα μεγαλώσει γρήγορα και σε λίγες μέρες θα αλλάξει μέγεθος.

* Μωρομάντηλα

* Κρέμα για συγκάματα

Αλλαξιέρα αν και εγώ βολευόμουν στο κρεβάτι μου.


Βόλτα

* Κάθισμα αυτοκινήτου 

Καρότσι

Μάρσιππος ή Sling

Τσάντα αλλαξιέρα


Χρήσιμα

* Φυσιολογικό ορό

* Πιπίλες

* Γκαζάκι

* Μπαταρίες

Ενδοεπικοινωνία

Ριλάξ

Σελτεδάκια

Πάρκο

Χτένα

Ψαλιδάκι



Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτε άλλο. Στην αγορά θα βρείτε πολλά περισσότερα προϊόντα που ίσως να σας λύσουν τα χέρια αλλά που μπορείτε και χωρίς αυτά. Αποφασίστε σιγά σιγά και μην παρασύρεστε σε περιττά έξοδα. 

Έχετε να προσθέσετε κάτι για να εμπλουτίσετε τη λίστα μας; Αλήθεια ποια αγορά που κάνατε για το μωρό σας λατρέψατε και σας έλυσε τα χέρια;


















You Might Also Like

6 comments

  1. Πωπω! Εμένα που δεν με αφορά άμεσα πάντως, με άγχωσες!!!!!
    ;-)
    Όχι, χωρίς πλάκα: Όταν ήταν έγκυος η κολλητούλα μου, ένα μεγάλο μέρος (καρότσι, καθισματάκι αυτοκινήτου κτλ) τα βρήκαμε από το φιλικό περιβάλλον. Ένας βιολογικός καθαρισμός μόνο να γίνει και γλιτώνεις πολλά χρήματα...
    Αχ, μπήκες στον 7ο, κούκλα μου?! Τί ωραίαααα!
    Με το καλό!
    Μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα με άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου δεν έχεις ξεχάσει κάτι. Κάλυψες όλες τις ανάγκες!! Πω πω τώρα που τα βλέπω συγκεντρωμένα αναρωτιέμαι πως μπόρεσα και τα χώρεσα στο σπίτι. Με το καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφες προετοιμάσείες, θυμάμαι και εγώ πρίν περίπου 2 χρόνια που είχα πελαγώσει και δεν ήξερα τι έπρεπε να αγοράσω και πως τι να βάλω στην βαλίτσα του μαιευτηρίου...Λοιπόν για μένα, αλλά και για το μωράκι μου, η καλύτερη αγορά ήταν το sling μας..το καταευχαριστηθήκαμε! Με το καλό κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω! Πω! Μαράκι, μου θύμισες ότι πρέπει να αρχίσω να φτιάχνω ντουλάπες σιγά σιγά!!!
    Ευτυχώς δεν έχω πολλά να πάρω από τα χοντρά, αλλά ρουχαλάκια είναι πάντα υπέροχο να ψωνίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσα πολλά καί όλα πάντα πέρααν από τά χεράκια μου Μαρία μου!!
    Χαίρομαι πού όλα πάνε καλά!!Μέ τό καλό!!Καλές ετοιμασίες!!
    Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό Μαράκι! Τι μου θύμησες τώρα. Μου φαίνονται τόσο μακρινά... Τα αστεράκια που έβαλες νομίζω καθορίζουν πολύ τα πράγματα! Πολλά φιλιά. Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή