.

Μόδα γλυκιά σαν παγωτό

By 3/30/2016 , , ,


Χτες το πρωί πήγαμε με το γιο μου στο super market. Ξαφνικά σταματά, κοκκαλώνει και ακούγεται ένα αχχχχχχχχχχχχχ. Γυρίζω και τον βλέπω μπροστά στα παγωτά. Τα μάτια του έλαμπαν αλλά δεν τολμούσε καν να ζητήσει να πάρουμε. Μου θύμισε εμένα μικρή. Πόσο λαχταρούσα το πρώτο παγωτό. Και διάλεγα πάντα τις ίδιες γεύσεις. Καϊμάκι και μόκα. Δεν ταιριάζουν μεταξύ τους σαν γεύσεις αλλά εγώ τρελαινόμουν. Το καϊμάκι ήταν μεγάλη μου αγάπη από μικρή. Η γεύση και το άρωμα της μαστίχας με ξετρελαίνουν ακόμα και τώρα. Αντίθετα η μόκα ήταν σαν μια γλυκιά σκανταλιά. Άλλωστε ήμουν μικρή για να πίνω καφέ.  Πια σπάνια θα επιλέξω μόκα σαν γεύση. Ίσως γιατί πια μπορώ να πίνω καφέ!!!










Και πως μπορείς να αντισταθείς σε μάτια που λαμπυρίζουν και γεύσεις που σου φέρνουν τόσες αναμνήσεις. Έτσι του πρότεινα μόνη μου να πάρουμε παγωτό. Δεν το πίστευε.  Αλλά είμαι και εγώ επηρεασμένη από τις πρώτες ζέστες της άνοιξης. Έχει αρχίσει να αλλάζει τη διάθεσή μου. Και φυσικά δεν περιορίζονται στην απόλαυση του παγωτού. είναι καιρός για αλλαγές και στο  ντύσιμό μας. Και φέτος της μόδας είναι το απαλό χρώμα του παγωμένου καφέ ( της μόκας επιμένω εγώ).



 









Και τι να διαλέξω μου λέτε που η κοιλιά μου στον 8ο έχει γίνει τεράστια! Τι κι αν  η παραπάνω γλυκιά  καφέ φουστίστα έχει λάστιχο;  Στέκομαι να την κοιτάω όπως ο γιος μου το παγωτό. Άσε για γόβες με τακούνι ακόμα και μικρό! Όταν περπατάω δεν υπάρχει σταθερότητα.  Αλλά τελικά δεν πρέπει να μένεις και να κοιτάς σαν μικρό παιδί. Νομίζω ότι θα αρκεστώ στα φλατ καφέ-εκρου μποτάκια που θα με βολέψουν και μέχρι να γεννήσω αλλά και μετά που θα κουβαλάω την μπέμπα.







Όσο για τσάντες δεν έχω περιορισμό. Μπορώ να διαλέξω όποια θέλω. Η μήπως να σκεφτώ πόσα μπορούν να χωρέσουν μέσα (πάνες, μπιμπερό, πιπίλες...).  Ένα είναι σίγουρο. Μαζί με το πρώτο παγωτό ευκαιρία να κάνω και την πρώτη μου ανοιξιάτικη , μοδάτη σκανταλιά.







You Might Also Like

6 comments

  1. xaxa! Τί υπέροχα που "έπλεξες" την ανάρτηση?!
    Υποκλίνομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου γλυκό!
    Αγκαλίτσα και τις πιο γλυκές ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα χρώματα Μαρία μου! Με το καλό να έρθει η μπέμπα και σιγά σιγά θα μπουν όλα στη θέση τους! Ένα παγωτάκι κι εγώ το λιγουρεύομαι! Καλημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς έχουμε φαεί το πρώτο παγωτό καιρό τώρα! Μια πολύ ζεστή, υπερβολικά ζεστή Κυριακή!
    Τα μάτια της έλαμπαν, όπως λες! Δεν μπορούσα να αντισταθώ!
    Ένας από τους λόγους που ανυπομονώ να γεννήσω είναι να φορέσω πάλι τα αγαπημένα μου ρουχαλάκια!! Λίγο υπομονή και στις δυό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πολύ ωραία τα συνδύασες!!! Υπομονή και όλα καλά..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο παγωτό καϊμάκι! Λατρεμένη γεύση!
    Καλό Πάσχα Μαρία μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή