.

Μια βόλτα στο κέντρο

By 11/16/2014 , ,





Την Τρίτη που μας πέρασε, μετά τη δουλειά  αποφάσισα να κατέβουμε στο κέντρο. Για μας είναι ολόκληρο ταξίδι  αφού μένουμε αρκετά μακριά. 
Όμως ήθελα να είμαι εκεί στην παρουσίαση του βιβλίου της Αθηνάς. Είχα στεναχωρηθεί που δεν ήμουν εκεί στην παρουσίαση της Ερμιόνης και το είχα βάλει πείσμα. 

Όμως έπρεπε να πάρω τα παιδιά μαζί  μου δηλαδή να τα πείσω να πάμε σε μία παρουσίαση βιβλίου μαγειρικής αλλά και να προλάβω να φτάσω αφού δούλευα μέχρι τις 6:30. 





Το δεύτερο δυστυχώς δεν το κατάφερα αφού φτάσαμε όταν είχε τελειώσει η παρουσίαση όμως αρκετός κόσμος ήταν ακόμα εκεί. Απ' ότι μου είπαν είχε πολύ κόσμο. Οπότε μάλλον δεν θα άντεχαν οι μικροί μου.  Όμως μπόρεσα και ξαναείδα την Αναστασία και γνώρισα από κοντά την Ερμιόνη.
Μίλησα με την Αθηνά και ξεφυλλίσαμε με τα παιδιά το βιβλίο της. Ήταν τόσο γλυκιά και χαμογελαστή. Και τα παιδιά την λάτρεψαν γιατί τους μιλούσε πολύ όμορφα και τους έγραψε και αφιέρωση στο βιβλίο.



 
Σας μιλάω για το καινούριο της βιβλίο με τίτλο ''Party''.Απίθανες συνταγές που θα ενθουσιάσουν τους καλεσμένους σας. Είναι τόσο προσεγμένο! Καταπληκτικές φωτογραφίες  και  τόσο όμορφα χρώματα που μου θύμισε παιδικό παραμύθι!



Ο άντρας μου ενθουσιάστηκε με τις μπουκιες τοτριγιας και τα παιδιά με τα σφολιατο - πιτσάκια. Οπότε όπως καταλάβατε έχω ήδη τις πρώτες αναθέσεις. Τώρα πρέπει και να τα φτιάξεις μου είπαν!!!



Για να κατέβουν οι μικροί μου τους είχα τάξει ότι θα πάμε βόλτα μετά. Έτσι αφού γυρίσαμε όλους τους ορόφους του Public  ήρθε η σειρά τους να διαλέξουν.
-Τι μόνο εσύ μαμά; 
-Θα πάρουμε ένα παιχνιδάκι;
- Ένα παιδικό dvd;
- Ένα βιβλίο; 

Γέμισε η σακουλίτσα και χαρούμενη κατευθυνθήκαμε στην πλατεία όπου βγάλαμε φωτογραφίες στο συντριβάνι που αλλάζει χρώματα! 
Τι και αν η ώρα ήταν πια περασμένη.  Σήμερα θα κάναμε μαζί σκανταλιά και θα γυρνουσαμε αργά.



Κατευθυνθήκαμε στον άγνωστο στρατιώτη. Και περιμέναμε αρκετή ώρα  μέχρι να κάνουν τα καθιερωμένα βήματα. Ταράξαμε στις ερωτήσεις τον συνοδό φαντάρο που χαμογελώντας τους απαντούσε σε όλα. Μιλήσαμε για ιστορικά γεγονότα και θυσίες. Και τότε ο μικρός μου ρώτησε ''Μαμα γιατί έχει μόνο έναν πεθαμένο αφού πέθαναν πολλοί'' .Μάταια προσπαθούσα και εγώ και ο φαντάρος να του εξηγήσουμε ότι   συμβόλιζε όλους όσους θυσιάστηκαν για την πατρίδα. ''Οχι έχει χώρο να βάλουν και τους άλλους, δεν είναι σωστό''. Πως να καταλάβει ένα τετράχρονο ότι δεν χωράνε σε ένα τοίχο! Αυτό που τον θύμωσε όμως ήταν που δεν μπορούσε να μπει στην Βουλή! ''Την άλλη φορά να πάμε '' μου είπε φεύγοντας.



Έτσι τέλειωσε η βόλτα μας στο κέντρο καθημερινή. Ήταν εξουθενωμένα αν λάβεις υπόψη σου ότι για να γυρίσουμε χρειαστήκαμε πάνω από ώρα αλλά  όταν έχεις χρόνο να ζήσεις τέτοιες βόλτες είναι γλυκιά η κούραση. Νομίζω ότι πρέπει να αφήνουμε τους εαυτούς μας έξω από τα πρέπει . Άλλωστε κάτι τέτοιες στιγμές θα θυμόνται πάντα.



You Might Also Like

8 comments

  1. Σίγουρα θα το θυμούνται! Καλά κάνατε, οι σκανταλιές χρειάζονται :-) Και το βιβλίο βεβαίως βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραια η βολτα σας!! απο link party ελεαννασ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τερπνών μετά του ωφελίμου! Τέλεια πρέπει να ήταν!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφες στιγμές!
    Τόσο απλές, μα τόσο σπουδαίες για τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία το συνδυάσατε Μαράκι. Και το βιβλίο και βολτίτσα με τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαράκι!
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά!
    Να χαίρεσαι τα αγοράκια σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι τέτοιες βόλτες και στιγμές πάντα! Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή