.

Busy πολυ busy!

By 10/21/2012

Γεια σας και πάλι. Χάθηκα τον τελευταίο καιρό και δεν γραφώ συχνά. Πεσαν πολλά μαζεμένα.

Σήμερα (μετά τις καθιερωμένες κρεπουλες)   αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε τον κήπο για τον  χειμώνα. Τον είχαμε παραμελήσει τις τελευταίες εβδομάδες αλλά χτες άκουσα ότι  στις επόμενες ώρες θα αποχαιρετήσουμε το καλοκαιράκι. Ένα ψυχρό κύμα έρχεται από τον βορρά. Δεν έπαιρνε λοιπόν αναβολή. Πριν αρχίσουν οι πολλές βροχές και τα κρύα έπρεπε να ετοιμαστούν τα μπαλκόνια  και ο κήπος. Κουρέψαμε το γκαζόν ,ξεχορταριάσαμε και φυτέψαμε και μερικά λαχανικά.  Γίναμε όλοι μες στα χώματα . Και το σπίτι επίσης. Άσε που γεμίσαμε μύγες.  Όποτε τώρα έχω και όλο το σπίτι το απόγευμα. Και μόνο που το σκεφτομαι     
κουράζομαι.

 Χτες ξεκίνησα  και την κατασκευούλα  μου για τον φθινοπωρινό διαγωνισμό της σελίδας Scrapbookers in Greece. Είναι σχεδόν έτοιμο και αύριο - μεθαύριο  θα σας δείξω φωτογραφία.

Αύριο έχουμε και συνάντηση στο δημοτικό για να  οργανώσουμε το χριστουγεννιάτικο παζάρι. Να πέσουν ιδέες στο τραπέζι  δηλαδή. Οποτε έπρεπε να σκεφτώ και μερικά πράγματα, να κάνω ερευνά στο internet και δυστυχώς να έχω ελάχιστα ετοιμάσει μέχρι στιγμής.

 Αφήστε τα φυλλάδια για το φροντιστήριο. Τουλάχιστον ελπίζω να τους μείνει τίποτα μην κουράζομαι άδικα.

 Crying baby with tired mom

 Η εβδομάδα που πέρασε ήταν όμως πολύ δύσκολη όχι μόνο για τις πολλές δουλείες και υποχρεώσεις αλλά γιατί  αντιμετώπισα την επανάσταση του μικρού. Ότι και να πω ''οκι'' (όχι) αυτός. Μαύρο εγώ άσπρο αυτός. Θυμώνει, γκρινιάζει μέχρι και καθιστός κοιμήθηκε στην κούνια του επειδή δεν συμφωνούσε να  ξαπλώσει. Παρότι ήταν κομμάτια από την κούραση το πείσμα πεισμα. Σε λίγο θα μας βάζει και τιμωρία. Στον αδελφό του που δεν του έδινε κάτι άρχισε τα 1,2,3 .  Με βλέπω μέσα στη εβδομάδα να κάθομαι εγώ στη σκεφτούλα.
Και  βεβαία όταν βγαίνουμε έξω να πάρουμε τον αδελφό του από το σχολειό αλλάζει πρόσωπο. Και όλες οι μαμάδες λένε '' Τι γελαστό παιδι. Από σας πηρε.''. Τι να τους πεις τώρα. Ότι στην γειτονιά κυκλοφορούν με ωτασπίδες  και ότι το δικό μου το χαμόγελο είναι απλά   ένας μόνιμος μορφασμός κούρασης!

Και όχι τίποτε άλλο μετά θα πρέπει να μαζέψω τα καλοκαιρινά!!! H εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μου έστειλε 1500 λεπτά προς όλους το ΣΚ.  Έχω μιλήσει μόνο 10!Που να βρω βρε παιδιά χρόνο να μιλήσω. Ξέρουν αυτοί ποτέ τα στέλνουν. Λέτε να μας παρακολουθούν;

HELP!!!

(Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα  http://pregnancyandbaby.com)

You Might Also Like

12 comments

  1. έχεις αρκετά να λύσεις-)))καλό κουράγιο λοιπόν,και μην τα κάνεις όλα μαζί-))
    χαλαρα-))
    πολλά φιλιά(πανέμορφη η φωτογραφία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω είδα τον επερχόμενο καιρό και αρχίσαμε πιο εντατικά τις δουλειές που έπρεπε να έχουν γίνει!
    έτσι να σας βάλει σε μια σειρά ο μικρός ,ξέρει το παιδί...πάντως εμείς (μπαμπάς +μαμά)έχουμε κάτσει στην σκεφτούλα!!!!δεν μπορώ να σου περιγράψω τη χαρά τους όταν μας βάζουν εκεί!!!χιχιχιχι
    καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαρία!
    Πολύ χαίρομαι που σε ανακάλυψα. Η ανάρτησή σου μου άρεσε πάρα πολύ. Χαίρομαι να γνωρίζω μανούλες τόσο συνειδητοποιημένες.
    Οι στιγμές με τα παιδιά μας, είναι από τις πιο πολύτιμες στη ζωή μας, όσο και να μας δυσκολεύουν μερικές φορές.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου ξαναγύρισα, για να αφιερώσω στα αγγελάκια σου αυτό: (Ξέρεις, εγώ έχω μια τρέλα με τα παιδιά)
    http://www.youtube.com/watch?v=U9q5_XzqeO8
    Να σας έχει ο Θεός καλά Μαρία μου, να χαίρεστε τα παιδάκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαράκι!Πολύ όμορφη ανάρτηση!Περιμένω νά δώ τίς δημιούργιες σου!Καλή δύναμη καί καλή συνέχεια!!Φιλάκια γειτόνισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό κουράγιο Μαράκι μου! Δύσκολη περίοδος, σου έχουν πέσει υπερβολικά πολλά μαζεμένα!
    Θα με συγχωρέσεις βέβαια, αλλά γέλασα πάρα πολύ με τον μικρό που κοιμήθηκε καθιστός!! :)
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κουράγιο. Μην αγχώνεσαι. Όλα θα γίνουν.
    Ο μικρός σου είναι στην photo? Σκέτη γλύκα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι ο δικος μου.Ειναι γλυκα ομως και αυτο για αυτο το διαλεξα.

      Διαγραφή
  8. χαχα πολύ γέλασα με τις περιγραφές του μικρού σου. Απο τώρα σταθερός στις απόψεις του αλλά και πολύ κοινωνικός.
    Μπράβο του παιδιού, μην τον μαλώνεις όμως, φιλάκια να του δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουράγιο, μην αγχώνεσαι!!!! Όλα θα γίνουν κάποια στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλές δουλίτσες!! όλα θα γίνουν.. :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή