.

I - MAPS

By 10/17/2012 ,



Όταν ο μεγάλος μου γιος έγινε 3 του πήραμε τα πρώτα playmobil. Από τότε κόλλησε. Μέσα σε λίγους μήνες είχε αποκτήσει πολλά κομμάτια. Βλέπετε όλοι είχαν αντιληφθεί την αδυναμία του και  του έπαιρναν δώρο από τα μικρά ανθρωπάκια. Παππούδες γιαγιάδες ,θειοι , θειες ,λοιποί συγγενείς αλλά και εμείς αγοράζαμε στον μικρό όλο και περισσότερα.  Το αποτέλεσμα ήταν να μην εκτιμάει τόσο αλλά δώρα. 

 Σε κάποια γιορτή λοιπόν έρχεται μία θεία με ένα επιτραπέζιο. Πίστευα ότι δεν θα τραβούσε την προσοχή του αφού ήταν Χριστούγεννα και είχε πάρει και playmobil για δώρο.  Αντιθέτως ο μικρούλης μαγεύτηκε από το δώρο. Ώρες ολόκληρες καθόταν και έπαιζε μαζί του. 

Πρόκειται για το  ''ΑΤΛΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ - Ηλεκτρονικός χάρτης'' .



  Σήμερα ανοίξαμε το χάρτη με τον μικρό μου γιο.Αν και είναι 2 ετών και η εταιρεία γράφει από 4 και εκείνου του άρεσε πολύ. Βεβαία ένα παιδί 2 ετών δεν συγκεντρώνεται αρκετή ώρα σε ένα παιχνίδι , ούτε έχουν αρκετή δύναμη τα δαχτυλάκια του για να λειτουργήσει ο χάρτης αλλά μαζί με τη μαμά μπορούν να ανακαλύψουν τα ζωάκια από τόσο μικρά.



 Τέλος  να πω ότι έχω βάλει στο μάτι και  το ''Ηλεκτρονικός ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ '' αλλά περιμένω να μεγαλώσει κάνα δύο χρόνια  για να το πάρουμε. Εκτιμώ πολύ το μάθημα της γεωγραφίας αλλά  δεν μπορώ να πω ότι έμαθα και πολλά στο σχολείο. Είχα πάντα άριστα αλλά δεν θυμόμουν μετά το σχολείο ούτε τα βασικά. Μέχρι που σαν φοιτήτρια ανακάλυψα το travel channel και τις εκπομπές τέτοιου είδους. Είναι ένα μάθημα που μπορεί να γίνει με τόσο όμορφο και διασκεδαστικό τρόπο  που δεν σκοπεύω να αφήσω το παΐδι μου να μείνει κολλημένο σε ένα βιβλίο.



Μάλιστα κυκλοφορούν τόσα ηλεκτρονικά παιχνίδια καθώς και ντοκιμαντέρ στο y -tube  που θα ήταν κρίμα να χαραμίσει το χρόνο του πάνω από ένα βιβλίο χωρίς να θυμάται μετά από λίγο καιρό αυτά που διάβασε.

Νομίζω ότι τα παιδιά σήμερα είναι αρκετά τυχερά. Αν τα βοηθήσουμε μπορούν να μάθουν τόσα πολλά με ευχάριστο τρόπο .


(Το κειμενο δεν εχει σπονσοραριστει. Προκειται για προσωπικη εμπειρια)

You Might Also Like

9 comments

  1. είναι πολύ ωραία τα εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά!!! είμαι σίγουρη θα το χαρεί πολύ μόλις μεγαλώσει λιγάκι ακόμη! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και έψαχνα για ένα εκπαιδευτικό που να έχει σχέση με την γεωγραφία!!! αυτό θα πάρουμε!
    ευχαριστούμε για την ωραία πρόταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο δώρο! Το παιδί μαθαίνει παίζοντας! Θα το έχω υπόψη μου για δώρο για την αναδεκτή μου, αφού είναι ό,τι πρέπει για την ηλικία της. Ευχαριστούμε :)
    Και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο κορίτσι μου, μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι για τα παιχνίδια σε σχέση με τα παιδάκια σου. Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά σου θα αγαπήσουν ότι τους δείξεις και το μάθουνε με κέφι και ενδιαφέρον.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που υπάρχουν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά παιχνίδια, για να μαθαίνουν τα παιδιά διασκεδάζοντας!

    Να μου τα φιλήσεις και τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο αυτό τό παιχνίδι !Θά τό έχω υπόψιν γιά τόν εγγονό μου!!Σέ ευχαριστώ!Καλό βράδυ γειτόνισσα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν τα ήξερα καθόλου αυτά τα επιτραπέζια! Πολύ ωραία είναι και ενδιαφέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ επικοδομητικό μου φαίνεται.
    Το συγκεκριμένο πάντως δεν το ήξερα..
    φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή