.

H πρώτη επαφή με τη θάλασσα

By 7/29/2016 , , , , ,

 Καλοκαίρι + διακοπές = θάλασσα


Εξίσωση   που δεν την αλλάζω με τίποτα. Και ανυπομονούσα να πάω την μικρή να τη γνωρίσει.  Για πρώτη φορά είπαμε να πάμε μόνο μια μικρή βόλτα με το αυτοκίνητο. Επέλεξα να πάμε στον προφήτη Ηλία της Κερατέας. Ήθελα να ξαναδώ την εκκλησία από κοντά. Από την πρώτη φορά σκέφτηκα ότι είναι ιδανική για βάπτιση ή γάμο. Αλλά ήμουν ήδη παντρεμένη με δυο βαπτισμένα παιδιά. Ποτέ μην λες ποτέ λένε και να που ήρθε η μικρή μας να με βάλει ξανά σε σκέψεις.





Είναι κατάλευκη με γαλάζιο τρούλο σαν να είσαι σε νησί. Εχει  δυο μεγάλες επιβλητικές σκάλες και υπέροχα κολονάκια ενώ είναι τριγυρισμένη  από θάλασσα. 




Με υπέροχους και άνετους χώρους μέσα και έξω. Και απίστευτη ηρεμία και γαλήνη.


Και εκεί που σκέφτομαι ότι είμαι υπερβολική να ψάχνω εκκλησία από τώρα αφού η βάπτιση μάλλον θα γίνει του χρόνου τον Ιούνη βλέπουμε ένα ζευγάρι και πιάνουμε κουβέντα. Θέλουν και εκείνοι να κάνουν τον γάμο τους εκεί. Του χρόνου τον Ιούνη!!! Αν λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν μόνο 4 Σάββατα τελικά δεν ήταν και τόσο νωρίς.



Έβγαλα λοιπόν πολλές φωτογραφίες για να μπορώ να έχω εικόνα όταν θα ψάχνω την διακόσμηση. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η απόσταση.  Μα σκέφτομαι ότι καμιά φορά λίγη ταλαιπωρία για να απολαύσεις ένα τόσο όμορφο τοπίο δεν πειράζει.




Τη δεύτερη φορά πήγαμε στην Κακιά Θάλασσα. Μέρος ιδανικό για παιδιά αρκεί να μην φυσάει πολύ. Καθόμαστε στο κέντρο ο ''Vraxos''  για να μην είναι η μικρή στον ήλιο.  Έχει  επίσης ομπρέλες και ξαπλώστρες που τις καθημερινές δεν πληρώνεις αρκεί να πάρεις ένα αναψυκτικό ή έναν καφέ. Και με μικρό αντίτιμο τα Σαββατοκύριακα. Η παραλία  έχει αλλαξιέρες και ντουζιέρες που καθαρίζονται συχνά. Παιδική χαρά για τα παιδιά και γήπεδο τένις και μπάσκετ για τους πιο αθλητικούς τύπους. Και φυσικά πεντακάθαρη θάλασσα.


Κανονίσαμε λοιπόν με τη γιαγιά , τον παππού και τη θεία γιατί μόνη με ένα μωρό δεν θα μπορούσα να απολαύσω τίποτα και έρχονται και μας παίρνουν για μπάνιο. Εκτός από το καινούριο μου καφέ μαγιό  και φυσικά την πετσέτα και το αντηλιακό μου πρέπει  να   κουβαλάω κάθε φορά μία μεγάλη τσάντα για τα πράγματα της μπέμπας. Αλλαξιερα, πάνες, μωρομάντηλα, ρουχαλάκια, πανάκια, φυσιολογικό ορό, μπιμπερό και γάλα μήπως πεινάσει την ώρα που είμαι μέσα στη θάλασσα, βρασμένο νερό σε θερμός για να μείνει ζεστό κτλ.  Μπορεί να φαίνεται δύσκολο αλλά την έχω πάντα γεμάτη και έτοιμη ώστε να μην παιδεύομαι κάθε φορά. 



Και την ώρα που η μικρή απολαμβάνει την αγκαλιά της γιαγιάς που την λατρεύει...



...και παίρνει και κανέναν υπνάκο,



εγώ απολαμβάνω τη θάλασσα και τη φωτογραφίζω από κάθε οπτική γωνία


Η καλύτερη ώρα όμως είναι μετά τις 7 που πέφτει ο ήλιος και μπορώ να πάρω την μικρή στις ξαπλώστρες να απολαύσουμε τη θάλασσα. Τρελαίνεται να βλέπει τα παιδιά και τους νέους να κάνουν βουτιές.  Θα θελα να την βουτήξω και εκείνη αλλά είναι πολύ μικρούλα ακόμα. 


Πάντως είμαι σίγουρη ότι αν μπορούσε να μιλήσει θα μου έλεγε να μην φύγουμε!!!





Και αφού θα την περάσουμε εδώ το καλοκαίρι θα σας  ξεναγήσουμε σε πολλά ακόμα μέρη της Αττικής. Γιατί στην Ελλάδα μπορείς  να βρεις την μαγεία του  καλοκαιριού ακόμα και στην πρωτεύουσα.




You Might Also Like

10 comments

  1. Πολύ ωραία βόλτα μας πήγες! Όσο για την εκκλησία είναι υπέροχη! Με το καλό η βάφτιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφη η βολτα σας!! Και η εκκλησια πανεμορφη Μαρια μου!! Θα γινει μια καταπληκτικη βάφτιση!! με το καλο!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη φωτογραφική βόλτα!!! Το τοπίο και η εκκλησία βγάζουν μια απίστευτη γαλήνη και ηρεμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, τι ομορφια ειναι αυτη! Ξεφυγε το μυαλο μου με τις φωτογραφιες σου!
    Nα περνατε ομορφα, κουκλα μου, και οπως σωστα λες κι εσυ: Mπορεις να βρεις ακομα και διπλα σου την καλοκαιρινη μαγεια, οποτε περιμενουμε κι αλλες τετοιες βολτουλες!
    ΣΣΣΣMOYTΣ! Kαλο ξημερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο όμορφα μας ταξίδεψες και τι απίστευτες, καλοκαιρινές, μαγικές φωτογραφίες είναι αυτές! Γέμισε καλοκαίρι η οθόνη μου!!! Η εκκλησία είναι τέλεια!!! Με το καλό να γίνει η βάφτιση σας! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια η βόλτα σας! πολύ όμορφη εκκλησία, καλά το σκέφτηκες!! η μικρή πρέπει να είναι σκέτη γλύκα!! να περνάς όμορφα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά περνάτε! Το μπλε της θάλασσας είναι η απόλυτη γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι τρομερό το πώς τους αρέσει η θάλασσα;; Εμείς πάμε κάθε μέρα! Νωρίς το πρωί φτάνουμε και γύρω στις 11:30 αποχωρούμε! Και η Δώρα κάνει τα μπάνια της και η Κ. χαζεύει όπως λες κάθε εκατοστό θάλασσας, άμμου και αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tι μου θυμισες...εκει παντρευτηκαμε πριν 8 υπεροχα χρονια...τελεια θεα κ ο πατερ πολυ καλός(βασικο!!!)...ωραια επιλογη!!!Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή