.

Συμβουλές για πρωτακι γυμνασίου!

By 8/31/2018


Μπορεί να έχω διδάξει πολλά παιδιά της πρώτης γυμνασίου. Χρόνια τώρα κάνω μάθημα σε πρωτακια που σιγά σιγά μεγαλώνουν και φτάνουν να τελειώνουν το σχολείο. Αλλά φέτος είναι αλλιώς. Έχω το δικό μου πρωτακι γυμνασίου. Υπάρχουν στιγμές που τον κοιτώ και δεν μπορώ να καταλάβω πως μεγάλωσε έτσι. Άφησε τις αθλητικές φόρμες και προτιμά τα τζιν. Επέλεξε μαύρη τσάντα σε απογοήτευση της νονας που πήγαν μαζί να τα πάρουν και έγινε ένα μεγάλο πρώτακι.



Σε αυτό το αγόρι αλλά και σε όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας θα δώσω απλά μερικές συμβουλές από την καρδιά μου .



Γιε μου ,
να είσαι ο εαυτός σου,
να είσαι σεβαστικός,
να κάνεις παρέα με άτομα που σε σέβονται,
μην φοβάσαι τους αυστηρούς καθηγητές και μην επαναπαύεσαι με τους χαλαρούς καθηγητές,
μην  διαβάζεις απλά για να περάσεις, διάβασε για να μάθεις,
ψάξε πέρα από τα βιβλία,
να σηκώνεις το χέρι σου,
να κρατάς καλές σημειώσεις,
μην διαβάζεις μόνο τα μαθήματα των εξετάσεων,
Μάθε να εκτιμάς όλα τα μαθήματα και 
να είσαι ευτυχισμένος!!!!
Καλή σχολική χρονιά!


You Might Also Like

0 comments