.

Μυστικά δωμάτια-χώροι για παιδιά

By 10/13/2016 , , , ,

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ όταν ήμουν μικρή με την αδερφή μου και τα ξαδέρφια μου φτιάχναμε σκηνουλες από σεντόνια. Προσπαθούσαμε να κάνουμε τα σπιτάκια μας όσο πιο μεγάλα και ευρύχωρα γινόταν. Χρησιμοποιούσαμε τους καναπέδες για βάση ή τα κρεβάτια και μαξιλάρια και καρέκλες για στηρίγματα. Ήταν το μέρος που μπορούσαμε να κρυφτούμε και να μείνουμε μόνοι μας.  Μπορεί οι γονείς να μας έβλεπαν και να ήξεραν που είμαστε αλλά εμείς δεν βλέπαμε έξω και αυτό είχε σημασία.

Βέβαια υπάρχουν και άλλοι τρόποι να έχουν τα παιδιά τον μυστικό τους χώρο με τη βοήθειά σας. Σήμερα λοιπόν στη στήλη παιδικά δωμάτια θα σας παρουσιάσουμε τρόπους για να φτιάξετε για τα παιδιά σας τα προσωπικά τους κρησφύγετα




Dining by Design SF Press Preview 2011



Θα ξεκινήσουμε από απλές και οικονομικές λύσεις. Πάρτε παλιά χαρτόκουτα και ενώστε τα ώστε να σχηματίσετε  ένα σπιτάκι για τα παιδιά. Στα παράθυρα κρεμάστε ή πιο απλά κόλληστε στο πάνω μέρος τους κουρτίνες σε φωτεινά χρώματα. αφήστε τα παιδιά να χρωματίσουν τους τοίχους ή να γράψουν τα μηνύματα που θέλουν. Μην απογοητευτείτε αν γράψουν  ΜΑΚΡΙΑ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ.





Kids Bedroom



Αν τα παιδιά σας έχουν ένα υπερυψωμένο κρεβάτι ή χρησιμοποιούν κουκέτα  απλά  βάλτε κουρτίνες, ένα πουφ και ένα καλάθι με τα αγαπημένα τους βιβλία.




Cary Bernstein Architect Eureka Valley Residence




Υπάρχει και η κλασική λύση. Τα ντουλάπια. Δεν ξέρω αν το επιχειρήσατε ποτέ αλλά εγώ χωνόμουν όπου έβρισκα.  Τώρα βέβαια σαν μαμά δεν την βρίσκω και πολύ καλή ιδέα!








Tiny Totem Children

Θέλατε ποτέ να παίξετε τους ινδιάνους; Αν ναι θα λατρέψετε όπως και εγώ τις σκηνουλες αυτές.



Eureka Street House


Όσοι έχουν σκάλες μιλάνε πάντα για χαμένους χώρους. Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά θα ενθουσιαστούν με το δικό τους μυστικό παιδότοπο. 




Danalda Residence


Αν πάλι έχετε το χώρο χωρίστε με γυψοσανίδες ένα κομμάτι του σαλονιού και βάλτε εκεί τα αγαπημένα τους παιχνίδια. Ναι θα χάσετε λίγο χώρο αλλά μην μου πείτε ότι προτιμάται τα τουβλάκια και τα αυτοκινητάκια διασπαρτα στο πάτωμα και τις κούκλες να πιάνουν θέση στους καναπέδες!


Bergen Street Residence
Photo by CWB Architects - Search contemporary kids' room pictures



Οποια λύση και αν επιλέξετε να ξέρετε ότι τα παιδιά χρειάζονται την προσωπική τους ζώνη. Και θα εκτιμήσουν πολύ την ιδέα σας να τους παρέχεται τέτοιο χώρο.


You Might Also Like

1 comments

  1. Ααααχ αν έχεις χώρο όλα γίνονται! Όταν ήμουν μικρή έφτιαχνα δική μου σκηνή με κουβέρτες και μαξιλάρια. Ατελείωτες ώρες διασκέδασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή