.

Ηρθε απότομα ο Χειμώνας

By 11/30/2016 , ,

Τα τελευταία χρόνια ο χειμώνας αργεί να κάνει την εμφάνισή του.  Έτσι λίγες μέρες πριν μπει ο Δεκέμβρης η θερμοκρασία ήταν ακόμα και 20 βαθμοί Κελσίου. Υπήρχαν στιγμές που αισθανόσουν μια χαρά ακόμα και αν φορούσες απλά μια  χειμωνιάτικη μπλούζα. Χωρίς μπουφάν και άλλα ζεστά αξεσουάρ.  Περάσαμε  ένα φθινόπωρο χωρίς πολλές βροχές με αποτέλεσμα μέχρι την Δευτέρα να φοράω τα υφασμάτινα  Sneakers μου.   Εκεί βέβαια την πάτησα αφού η πρώτη μέρα των βροχών με βρήκε απροετοίμαστη και ακατάλληλα ντυμένη.




Από την άλλη τα Χριστουγεννιάτικα είχα ήδη αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους από τις αρχές του Νοέμβρη. Τα μαγαζιά άρχισαν να στολίζουν τις βιτρίνες και ο ένας μετά τον άλλο  αναρτούσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα στολισμένα σπίτια τους. Θες ο ζεστός καιρός ,θες η δουλειά δεν μου πήγαινε να βλέπω  δέντρο στο σαλόνι. Από την άλλη πως να μην επηρεαστώ από το γιορτινό κλίμα που υπήρχε γύρω μου. Μιλάμε για την αγαπημένη μου περίοδο του χρόνου.




Θεωρώ την περίοδο των Χριστουγέννων   την ιδανική εποχή για να γεμίσουν οι καρδιές με αγάπη και ευτυχία. Οι άνθρωποι περιμένουν την λάμψη των γιορτών να διώξει την μαυρίλα της καθημερινότητας και οι αναρτήσεις στο διαδίκτυο  με καινούριες ιδέες για κατασκευές και δώρα διαδέχονται η μία την άλλη.  Και ήθελα τόσο να τις διαβάζω όλες. Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα για μια καινούρια ομάδα  στο facebook. To Its christmas time  είναι μία ομάδα για όσους αγαπούν τα Χριστούγεννα. Εκεί θα βρείτε ιδέες διακόσμησης, συνταγές, βιβλιοπροτάσεις, κατασκευές, προτάσεις για δώρα κτλ για την πιο γιορτινή περίοδο του χρόνου. Μπορείτε να ανεβάζετε ελεύθερα τις δικές σας προτάσεις και ιδέες αρκεί να αφορούν τα Χριστούγεννα.  Και χάρηκα πολύ που αγκαλιάστηκε από πολλούς με αγάπη.  


                                     Its christmas time


Και επειδή θέλαμε πολύ να μπούμε σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα ο χειμώνας ήρθε και αγκάλιασε τη χώρα. Η θερμοκρασία έπεσε, τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνισή τους και ήρθε η ώρα να στολίσουμε και εμείς και να αρχίσουμε τις γιορτινές αναρτήσεις μας. Σύντομα με καινούριες ιδέες για να κάνουμε την καθημερινότητα μας πιο λαμπερή!


 



You Might Also Like

5 comments

  1. Καλές γιορτές Μαρία μου!!Καλή επιτυχία και στην νέα σου ομάδα, η οποία είναι απολύτως φυσιολογικό να βρίσκει τέτοια ανταπόκριση,αφού τα Χριστούγεννα...είναι η αγαπημένη γιορτή των περισσοτέρων από εμάς!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για το μόνο πράγμα που ανέχομαι τον χειμώνα εγώ Μαρία μου είναι η περίοδος των γιορτών. Βλέπεις είμαι καλοκαιρινός τύπος! Κι εγώ θεωρώ πως τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος που πάνω απ όλα θα πρέπει να θυμόμαστε πως είμαστε άνθρωποι αλλά επίσης νομίζω πως πρέπει στην καρδιά μας να έχουμε όλο τον χρόνο Χριστούγεννα. Καλό μήνα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου σου εύχομαι να περασετε υπέροχα τις ημέρες μέχρι και τις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι αγαπώ όλες τις εποχές Μαράκι μου! Λατρεύω το χειμώνα όπως και το καλοκαίρι!!! Πάντως τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της αγάπης και της Ανθρωπιάς!!! Μακάρι να το κρατάμε δίπλα μας για πάντα...!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μου αρέσει η Χριστουγεννιάτικη ομάδα! Έχει γεμίσει ιδέες και έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή