Ξεκίνησαν οι διακοπές!

By 7/31/2014

Επιτέλους   ξεκίνησαν οι διακοπές! Και πάλι διακοπές στο χωριό αλλά αυτή τη φορά κάναμε τη διαφορά. Αποφασίσαμε να μην πάμε Θεσσαλονίκη οδικώς.

πηγή

Η τιμή της βενζίνης και τα διόδια ανέβαζαν το κόστος στα 250 Ευρώ με επιστροφή! Το τρένο πάλι το χρησιμοποιήσαμε πέρσι χωρίς τα παιδιά αλλά μια αυτοκτονία μας καθυστέρησε 12 ώρες. Έτσι φέτος που ταξιδεύαμε με τα παιδιά επιλέχτηκε μόνο για το τελευταίο κομμάτι από Θεσσαλονίκη στο χωριό.

Όσο για το λεωφορείο λυπηθηκα τους συνεπιβάτες γιατί τα θηρία μου δεν θα κάθονταν ήσυχα ούτε λεπτό. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ανεβήκαμε αεροπορικώς. Κόστος με επιστροφή για τέσσερα άτομα 160 ευρώ!!! Αλλά είχε την εξής δυσκολία. Έπρεπε να χωρέσουμε σε 4 χειραποσκευές των 10 κιλών ότι θα χρειαζόμασταν για 20 μέρες. Τωρα αν αναρωτιέστε αν κατάφερα να χωρέσω τα πράγματα των παιδιών σε βαλίτσες καμπίνας θα σας πω με περηφάνια ότι κατάφερα να πάρω σχεδόν όλα τα ρούχα των παιδιών  και ελάχιστα δικά μας φυσικά. Αλλά ήξερα ότι εκεί που πάω έχει πλυντήριο  ρούχων , παιχνίδια και περιοδικά.  Αλλιώς μάλλον θα οδευα στην καταστροφή. Α επέτρεπαν και μια τσάντα χειρός στον καθένα αλλά πήρα μόνο εγώ. Γιατί πείτε μου  ποιος θα τα κουβαλαγε μετά;

Το ταξίδι ήταν πολύ σύντομο και το ευχαριστηθήκαμε πολύ. Και ακόμα καλύτερα μας περίμεναν για καφεδάκι 2 πολύ καλές φίλες. Περάσαμε λίγες ευχάριστες ώρες στη Θεσσαλονίκη  και αναχωρήσαμε για το χωριό. Τις επόμενες μέρες ελπίζω να σας έχω όμορφες εικόνες από την περιοχή. Αν σταματήσει να βρέχει βέβαια!!!!