.

Ψαρόσουπα στο φούρνο

By 2/05/2015 ,


Η συνταγή αυτή που θα σας παρουσιάσω σήμερα βγήκε μέσα από την  προσπάθειά μου να συμβιβάσω τα πράγματα. Το φαγητό στο σπίτι μας είναι μία περίπλοκη υπόθεση καθώς οι άντρες μου είναι και απαιτητικοί και με διαφορετικές απόψεις. 

Έτσι  ενώ έχω συμφωνήσει με τον μικρό μου γιο να ετοιμάσω ψαρόσουπα  για την επόμενη μέρα και έχουμε προμηθευτεί τα κατάλληλα λαχανικά η επόμενη μέρα έφερε ανατροπές. Ο μεγάλος δεν ήθελε να το ακούσει καν. Αν και ήταν άρρωστος και στην ουσία γι αυτόν θα γινόταν η σούπα δεν συμφωνούσε. Είχαμε ήδη να πω φάει κοτόσουπα μέσα στην βδομάδα. Καντο στο φούρνο μου λέει. Ευτυχώς που δεν είχα προμηθευτεί ψάρια ακόμα. Έτσι προτίμησα να πάρω λαβράκια και να το κάνω στο φούρνο.





Και τα υπόλοιπα υλικά; Δεν ήθελα πάλι ψάρι με πατάτες τηγανητές. Έτσι πρόσθεσα όλα τα υλικά που θα έβαζα στην σούπα στο ταψί και το φαγητό έγινε υπέροχο. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν  και είχαμε ένα υγιεινό, θρεπτικό πιάτο που ικανοποίησε όλες τις πλευρές.



Υλικά

6 λαβράκια
5 πατάτες 
4 κολοκυθάκια
3 κρεμμύδια
2 πιπεριές πράσινες
4-5 καρότα
λάδι, αλάτι, πιπέρι

*Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και άλλα λαχανικά όπως μελιτζάνες.


Εκτέλεση

Καθαρίστε τα λαχανικά και κόψτε τα σε μικρά κομμάτια.
  Βάλτε τα ψάρια στο ταψί και σκεπάστε με τα λαχανικά.
 Προσθέστε αλάτι , λάδι και ελάχιστο πιπέρι  . 
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για μισή ώρα









Το σίγουρο είναι ότι μια μαμά πρέπει να είναι ευέλικτη και με φαντασία . Ευτυχώς τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να αυτοσχεδιάζω. Οι αγαπημένες μας food bloggers  μας δίνουν τόσες εύκολες και ευφάνταστες συνταγές που νομίζω ότι πλέον μπορώ να αντιμετωπίσω τα μικρά μου.

Εσάς πως προτιμούν να τρώνε το ψάρι τα παιδιά σας;

You Might Also Like

8 comments

  1. Ωραία συνταγή αν και δεν το έχω με τα ψάρια!
    Καλημέρα Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α καλό!! Ψαρόσουπα στον φούρνο!! Μια χαρά πρακτικότατη σε βλέπω!! Εμείς το ψαράκι το τρώμε κυρίως στο φούρνο και κυρίως σαρδελίτσες στο γκριλ... τρελαίνεται ο μικρός!! Επίσης και τα κομμάτια γαλέου κι αυτά στο φούρνο με λαδάκι και μυρωδικά, συνοδεία λαχανικά και σαλάτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χεχε σε βρήκα! Μου αρέσουν τόσο τα ψάρια με λαχανικά και το πολυμήχανο μυαλό σου βρήκε λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. από τον τίτλο παραξενεύτηκα, αλλά μετά κατάλαβα...Ωραία έγιναν τα λαβράκια στο φούρνο και σίγουρα πιο θρεπτικά από ότι με πατάτες τηγανιτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νερό βάζετε ή όχι; θέλει να είναι σκεπασμένο; ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεράκι βάζω παντα σε όλα όσα μαγειρευω στο φούρνο. Και προσθετω αν χρειαζεται κατα τη διαρκεια του ψησίματος. Δεν το σκεπαζω γιατί μου αρέσει να παιρνει χρωμα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία εναλλακτική της κλασικής. Θυμίζει κακαβια💞😘💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή